Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14715
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚώτσης, Κωνσταντίνος Θ.el
dc.contributor.authorΒέμης, Κ.el
dc.contributor.authorΚολοβός, Χρ.el
dc.date.accessioned2015-11-24T17:41:11Z-
dc.date.available2015-11-24T17:41:11Z-
dc.identifier.issn1108-4510-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14715-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΑντιλήψεις μαθητών, τριβήel
dc.titleΗ εννοιολογική αλλαγή των εναλλακτικών ιδεών των παιδιών και η διάρκεια γνώσης από τη διδασκαλία τους στο Δημοτικό, στην έννοια της τριβήςel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://ptde.uoi.gr/ptde_files%5Cepetirida%5CVol15_2002.pdf-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2002-
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνωνel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνωνel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotsis-2002-Η εννοιολογική αλλαγή.pdf2.52 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons