Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14676
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣούλης, Σπυρίδωνel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:40:48Z-
dc.date.available2015-11-24T17:40:48Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14676-
dc.rightsDefault Licence-
dc.titleΗ σχέση σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και οικογένειας: η περίπτωση των μαθητών με νοητική καθυστέρησηel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2008-
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος (ΨΕΒΕ)el
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons