Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14671
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Καράογλου Γ. | el |
dc.contributor.author | Κώτσης Κ. | el |
dc.contributor.author | Ρίζος Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T17:40:45Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T17:40:45Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14671 | - |
dc.rights | Default Licence | - |
dc.title | Η χρήση του I.B.C.M. για την ανάδειξη του τρόπου εφαρμογής των νόμων του Νεύτωνα στις συλλογιστικές δομές των μαθητών της Α΄ Λυκείου | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
heal.access | campus | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2010 | - |
heal.abstract | Η ανάδειξη των εναλλακτικών ιδεών των μαθητών της Α΄ Λυκείου, και η διερεύνηση της συχνότητας εμφάνισης αυτών καθώς και των ορθών συλλογιστικών δομών που αναφέρονται στους νόμους του Newton έγινε διαμέσου της εφαρμογής τους σε διαφορετικές καταστάσεις. Η έρευνα στηρίχθηκε σε ένα νέο ερωτηματολόγιο βασισμένο σε παλαιότερα πολύ διαδεδομένα τεστ τα οποία εφαρμόστηκαν σε πολλές διεθνείς έρευνες. Οι απαντήσεις καταγράφουν την αδυναμία των μαθητών να εφαρμόσουν τους νόμους του Newton. O παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας να καθοδηγήσει τους μαθητές στην επίτευξη κριτικής αντιμετώπισης της γνώσης όπως αυτή αντικατοπτρίζεται μέσω της δυνατότητας εφαρμογής των νόμων του Newton. | el |
heal.journalName | Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση | el |
heal.journalType | non peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kotsis-2010-Η χρήση του I.B.C.M.pdf | 313.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is licensed under a Creative Commons License