Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14671
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαράογλου Γ.el
dc.contributor.authorΚώτσης Κ.el
dc.contributor.authorΡίζος Ι.el
dc.date.accessioned2015-11-24T17:40:45Z-
dc.date.available2015-11-24T17:40:45Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14671-
dc.rightsDefault Licence-
dc.titleΗ χρήση του I.B.C.M. για την ανάδειξη του τρόπου εφαρμογής των νόμων του Νεύτωνα στις συλλογιστικές δομές των μαθητών της Α΄ Λυκείουel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2010-
heal.abstractΗ ανάδειξη των εναλλακτικών ιδεών των μαθητών της Α΄ Λυκείου, και η διερεύνηση της συχνότητας εμφάνισης αυτών καθώς και των ορθών συλλογιστικών δομών που αναφέρονται στους νόμους του Newton έγινε διαμέσου της εφαρμογής τους σε διαφορετικές καταστάσεις. Η έρευνα στηρίχθηκε σε ένα νέο ερωτηματολόγιο βασισμένο σε παλαιότερα πολύ διαδεδομένα τεστ τα οποία εφαρμόστηκαν σε πολλές διεθνείς έρευνες. Οι απαντήσεις καταγράφουν την αδυναμία των μαθητών να εφαρμόσουν τους νόμους του Newton. O παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας να καθοδηγήσει τους μαθητές στην επίτευξη κριτικής αντιμετώπισης της γνώσης όπως αυτή αντικατοπτρίζεται μέσω της δυνατότητας εφαρμογής των νόμων του Newton.el
heal.journalNameΘέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευσηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotsis-2010-Η χρήση του I.B.C.M.pdf313.75 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons