Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14661
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖαχαρής, Γ.el
dc.contributor.authorΝάτσης, Α.el
dc.contributor.authorΜικρόπουλος, Τ. Α.el
dc.date.accessioned2015-11-24T17:40:41Z-
dc.date.available2015-11-24T17:40:41Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14661-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΕικονική πραγματικότητα, Εκπαιδευτικά εικονικά περιβάλλοντα, Επιτραπέζια συστήματα, Συστήματα εμβύθισηςel
dc.titleΙδιότητες Εκπαιδευτικών Εικονικών Περιβαλλόντων 1: επιτραπέζια συστήματαel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://www.etpe.eu/files/proceedings/23/1236243358_20.%2096%20p%20137_144.pdf-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2008-
heal.abstractΗ παρούσα αποτελεί το πρώτο μέρος από δύο εργασίες που έχουν ως στόχο τη διερεύνηση των ιδιοτήτων της εικονικής πραγματικότητας που αξιοποιούν Εκπαιδευτικά Εικονικά Περιβάλλοντα (ΕΕΠ) και μπορούν να συνεισφέρουν σε θετικά μαθησιακά αποτελέσματα. Από εκτενή βιβλιογραφική επισκόπηση και κριτική θεώρηση της βιβλιογραφίας αναδεικνύεται ότι τα ΕΕΠ αποτελούν ένα πολλά υποσχόμενο εκπαιδευτικό εργαλείο διαφορετικό από άλλες τεχνολογικές υλοποιήσεις, με κύριο χαρακτηριστικό την παροχή ή ενίσχυση των εμπειριών των μαθητών. Επισημαίνεται όμως και μια στασιμότητα στη διαδικασία αποδοχής τους και κατ' επέκταση εισαγωγής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι ιδιότητες που κυριαρχούν στα ΕΕΠ είναι η ελευθερία πλοήγησης και η οπτική γωνία πρώτου προσώπου, που δηλώνουν την αναζήτηση για μαθησιακά περιβάλλοντα που μεταφέρουν τις λειτουργίες του ανθρώπου σε τρισδιάστατες χωρικές αναπαραστάσεις με αυξημένες ιδιότητες, πέρα από τα συνηθισμένα βιώματα.el
heal.publisherJ. G. Cassoulides & Son Ltdel
heal.journalName6ο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή "Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση"el
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons