Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/1228
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡογδάκη, Ασπασίαel
dc.date.accessioned2015-10-22T08:27:07Z-
dc.date.available2015-10-22T08:27:07Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/1228-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.291-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕννοιολογική χαρτογράφησηel
dc.titleΗ αποτελεσματικότητα της εννοιολογικής χαρτογράφησης σε παιδιά με αναγνωστικές δυσκολίες:η εννοιολογική χαρτογράφησηel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondaryΜ.Ε. ΡΟΓ 2015-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2015-
heal.advisorNameΜικρόπουλος, Αναστάσιος
heal.committeeMemberName-
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Σχολή Επιστημών Αγωγής.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages162 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E.-ΡΟΓΔΑΚΗ ΑΣΠΑΣΙΑ.pdf2.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons