Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/1189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρύδη, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2015-10-21T09:35:27Z-
dc.date.available2015-10-21T09:35:27Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/1189-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.255-
dc.rightsDefault License-
dc.subject-el
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων νηπιαγωγών και δασκάλων για τη μετάβαση από το νηπιαγωγίο στο δημοτικό σχολέιο: συγκριτική προσέγγισηel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠροσαρμογή (ψυχολογία) στα παιδιάel
heal.classificationΕκπαιδευτική ψυχολογίαel
heal.identifier.secondaryΜ.Ε. ΚΑΡ 2014-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων / Σχολή Επιστημών Αγωγής / Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 102-109el
heal.advisorName-
heal.committeeMemberNameΜπρούζος, Ανδρέας
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων / Σχολή Επιστημών Αγωγής / Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages109 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. -ΚΑΡΥΔΗ ΙΩΑΝΝΑ.pdf705.68 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons