Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11752
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μαυρογιώργος, Γεώργιος | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T17:09:45Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T17:09:45Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11752 | - |
dc.rights | Default Licence | - |
dc.subject | Εκπαίδευση-επιμόρφωση, Πανεπιστημιακά κτήρια | el |
dc.title | Το Υπουργείο Παιδείας και οι Κοσμήτορες των πανεπιστημιακών «Καθηγητικών» Σχολών | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
heal.identifier.secondary | http://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/1330 | - |
heal.language | el | - |
heal.access | campus | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
heal.publicationDate | 1992 | - |
heal.abstract | Τον τελευταίο καιρό παρακολουθούμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την τακτική των συσκέψεων που υιοθετεί το ΥΠΕΠΘ με πανεπιστημιακούς φορείς για το ζήτημα της βασικής εκπαίδευσης και κατάρτισης των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στην ανάλυση που ακολουθεί μας ενδιαφέρουν οι συσκέψεις με τους Κοσμήτορες όπως δείχνουν τα πράγματα αυτές διαρθρώθηκαν σε τρεις φάσεις. Η πρώτη φάση των συσκέψεων: Η διερευνητική σύσκεψη Όπως είναι γνωστό, στις 2.12.1991 έγινε η πρώτη σύσκεψη του Υπουργείου Παιδείας με τους Πρυτάνεις, τους Κοσμήτορες και τους Προέδρους Τμημάτων ΑΕΙ που «παράγουν» μελλοντικούς εκπαιδευτικούς για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η πρώτη αυτή σύσκεψη παρουσίαζε τις ακόλουθες προεκτάσεις και συνέπειες: (i) ( ) | el |
heal.journalName | Σύγχρονη Εκπαίδευση | el |
heal.journalType | non peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License