Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11746
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:09:42Z-
dc.date.available2015-11-24T17:09:42Z-
dc.identifier.issn1106-5737-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11746-
dc.rightsDefault Licence-
dc.titleEffects of classroom learning experiences and examination type on students' learning [=Επιδράσεις των μαθησιακών εμπειριών στο αμφιθέατρο και της μορφής αξιολόγησης στη μάθηση]el
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.languageen-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2010-
heal.journalNameΨυχολογία / Psychologyel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karagiannopoulou-2010-Effects of classroom.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons