Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11746Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία | el |
| dc.date.accessioned | 2015-11-24T17:09:42Z | - |
| dc.date.available | 2015-11-24T17:09:42Z | - |
| dc.identifier.issn | 1106-5737 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11746 | - |
| dc.rights | Default Licence | - |
| dc.title | Effects of classroom learning experiences and examination type on students' learning [=Επιδράσεις των μαθησιακών εμπειριών στο αμφιθέατρο και της μορφής αξιολόγησης στη μάθηση] | el |
| heal.type | journalArticle | - |
| heal.type.en | Journal article | en |
| heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
| heal.language | en | - |
| heal.access | campus | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
| heal.publicationDate | 2010 | - |
| heal.journalName | Ψυχολογία / Psychology | el |
| heal.journalType | non peer-reviewed | - |
| heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
| Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Karagiannopoulou-2010-Effects of classroom.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is licensed under a Creative Commons License