Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11739
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαυρογιώργος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:09:37Z-
dc.date.available2015-11-24T17:09:37Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11739-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΕκπαιδευτικοί, Ανεργίαel
dc.titleΣυνάντησα (και) τρομοκρατημένους αδιόριστους εκπαιδευτικούς στα Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντραel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/1431-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate1992-
heal.abstractΗ κοινωνική και οικονομική πολιτική της Νέας Δημοκρατίας έχει αποκτήσει πλέον τα προσδιοριστικά της στοιχεία: εξαφάνιση του κράτους πρόνοιας, συρρίκνωσης των δημοκρατικών διαδικασιών, ιδιωτικοποίηση, άσκηση ιδεολογικής βίας, καταστολή, κ.τ.ο. Κι όλα αυτά στο όνομα της αξιοκρατίας, της διαφάνειας, της αντικειμενικότητας, του εκσυγχρονισμού, κ.τ.ο. Η άσκηση της εκπαιδευτικής πολιτικής δεν ξεφεύγει από αυτούς τους όρους και τα χαρακτηριστικά. Ο Υπουργός Παιδείας κ. Σουφλιάς καυχάται για τον «πρωτοφανή» ψευτοδιάλογο που ενορχήστρωσε τα τελευταία δυο χρόνια. Το ερώτημα είναι αν χρειαζόταν αυτός ο ψευτοδιάλογος για να επιβάλλει τις πρωτοφανείς κομματικές και υπουργικές επιλογές στη εκπαίδευση. Για να διαμορφώσει κάποιος συνολική άποψη για ( )el
heal.journalNameΣύγχρονη Εκπαίδευσηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons