Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11731
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαυρογιώργος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:09:35Z-
dc.date.available2015-11-24T17:09:35Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11731-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΕκπαίδευση- Επιμόρφωση, Θέματα παιδείας, Εκπαίδευση-επιμόρφωση, Εκπαιδευτικοίel
dc.titleΡύποι ιδεολογημάτων και ο διάλογος για την παιδεία...el
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/579-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate1994-
heal.abstractΌπως δείχνουν τα πράγματα, συμμετέχουμε -είτε το θέλουμε είτε όχι- σε ένα "διάλογο διαρκείας" για την Εκπαίδευση. Οι διαδοχικές κυβερνητικές αλλαγές ή οι αλλαγές Υπουργών Παιδείας κατά την τελευταία δεκαετία συνοδεύονται, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, και από προτάσεις διεξαγωγής διαλόγου με στόχο την επίτευξη της "μέγιστης δυνατής συναίνεσης". Έχουμε υποστηρίξει στο παρελθόν ότι ο διάλογος, έτσι όπως διεξάγεται, προσφέρεται για την ανασύνταξη του λόγου για την εκπαίδευση μέσα από μια ιδιότυπη διαδικασία "διαπαιδαγώγησης" της κοινής γνώμης, μια και αξιοποιείται για πολιτική και ιδεολογική διαχείριση του εκπαιδευτικού ζητήματος και την απορρόφηση μορφών κοινωνικής αντιπολίτευσης και αντίστασης. Ο διάλογος δηλαδή προβάλλεται ως διαδικασία διαμόρφωσης και λήψης αποφάσεων και ως τέτοια προσφέρεται για προσεταιρισμό και ενσωμάτωση εκπαιδευτικών αιτημάτων και διαλεγομένων.el
heal.journalNameΣύγχρονη Εκπαίδευσηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons