Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11715
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μαυρογιώργος, Γεώργιος | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T17:09:29Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T17:09:29Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11715 | - |
dc.rights | Default Licence | - |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.title | Περιφερειακά πανεπιστήμια και πολιτική υποβάθμισης | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
heal.identifier.secondary | http://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/1468 | - |
heal.language | el | - |
heal.access | campus | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
heal.publicationDate | 1993 | - |
heal.abstract | Έχουν, περάσει περίπου έξι μήνες από τότε που δημοσιεύτηκε ο νόμος 2083/92 για τον «Εκσυγχρονισμό της Ανώτατης Εκπαίδευσης». Οι κινητοποιήσεις των μελών ΔΕΠ και των φοιτητικών συλλόγων έχουν καιρό τώρα υποχωρήσει. Η γενική, ωστόσο, κατακραυγή κατά του νόμου εξακολουθεί να εκφράζεται με πολλούς τρόπους και μορφές στους διάφορους τομείς και στα όργανα της πανεπιστημιακής κοινότητας (γενικές συνελεύσεις, συνεδριάσεις συγκλήτων, διαδικασίες ανάδειξης διοικητικών οργάνων, εκλογές, προγραμματισμό κ.τ.ο.). Ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε τις διαδικασίες και τα κριτήρια που υιοθετήθηκαν κατά τη διαμόρφωση προτάσεων για το λεγόμενο τετραετή προγραμματισμό· σε πολλά τμήματα οι προτάσεις που υποβλήθηκαν δεν είναι παρά προτάσεις «γελοιοποίησης» της έννοιας του προγραμματισμού. (...) | el |
heal.journalName | Σύγχρονη Εκπαίδευση | el |
heal.journalType | non peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License