Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11702
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μαυρογιώργος, Γεώργιος | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T17:09:26Z | - |
dc.date.available | 2015-11-24T17:09:26Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11702 | - |
dc.rights | Default Licence | - |
dc.subject | Εκπαίδευση-επιμόρφωση, Εκπαιδευτικοί | el |
dc.title | Π.Ε.Κ.: Η συντομογραφία ενός θνησιγενούς θεσμού | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο Περιοδικού | el |
heal.identifier.secondary | http://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/1452 | - |
heal.language | el | - |
heal.access | campus | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
heal.publicationDate | 1993 | - |
heal.abstract | Όταν ένα Π.Ε.Κ. λειτουργεί σε μια πόλη με τρία (3) Πανεπιστημιακά Τμήματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών, σκέφτεται κανείς πως έχουμε τις βασικές προϋποθέσεις για σύνδεση βασικής εκπαίδευσης με την επιμόρφωση, της έρευνας με την πράξη, του σχολείου με το πανεπιστήμιο κ.α. Όταν, ωστόσο, η λειτουργία ενός Π.Ε.Κ. παρόλες τις προϋποθέσεις αυτές έχει παραδοθεί στα χέρια παιδαγωγούντων θεολόγων, διευθυντικών στελεχών, προϊσταμένων, ειδικών παρέδρων, πρώην επιθεωρητών κ.ά. με τη μέθοδο του αποκλεισμού των πανεπιστημιακών παιδαγωγών, τότε έχουμε πολύ ισχυρές ενδείξεις για να υποστηρίξουμε την άποψη ότι η επιμόρφωση έχει υποστεί θεσμικά και πρακτικά το θάνατο της. Το Π.Ε.Κ. Ιωαννίνων αποτελεί μια τυπική περίπτωση ( ) | el |
heal.journalName | Σύγχρονη Εκπαίδευση | el |
heal.journalType | non peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | TRUE | - |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License