Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαυρογιώργος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:09:26Z-
dc.date.available2015-11-24T17:09:26Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11702-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΕκπαίδευση-επιμόρφωση, Εκπαιδευτικοίel
dc.titleΠ.Ε.Κ.: Η συντομογραφία ενός θνησιγενούς θεσμούel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/1452-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate1993-
heal.abstractΌταν ένα Π.Ε.Κ. λειτουργεί σε μια πόλη με τρία (3) Πανεπιστημιακά Τμήματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών, σκέφτεται κανείς πως έχουμε τις βασικές προϋποθέσεις για σύνδεση βασικής εκπαίδευσης με την επιμόρφωση, της έρευνας με την πράξη, του σχολείου με το πανεπιστήμιο κ.α. Όταν, ωστόσο, η λειτουργία ενός Π.Ε.Κ. παρόλες τις προϋποθέσεις αυτές έχει παραδοθεί στα χέρια παιδαγωγούντων θεολόγων, διευθυντικών στελεχών, προϊσταμένων, ειδικών παρέδρων, πρώην επιθεωρητών κ.ά. με τη μέθοδο του αποκλεισμού των πανεπιστημιακών παιδαγωγών, τότε έχουμε πολύ ισχυρές ενδείξεις για να υποστηρίξουμε την άποψη ότι η επιμόρφωση έχει υποστεί θεσμικά και πρακτικά το θάνατο της. Το Π.Ε.Κ. Ιωαννίνων αποτελεί μια τυπική περίπτωση ( )el
heal.journalNameΣύγχρονη Εκπαίδευσηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons