Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡάντης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:09:24Z-
dc.date.available2015-11-24T17:09:24Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11696-
dc.rightsDefault Licence-
dc.titleΟι νέες τάσεις στην κοινωνική έρευνα: από την κοινωνική, ταξική στη σύγχρονη κοινωνικο-πολιτιστική ανάλυσηel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://www.grsr.gr/preview.php?c_id=348-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2003-
heal.abstractΣτα τέλη της δεκαετίας του 60 έγινε εμφανής η τάση μετατόπισης του ενδιαφέροντος της εμπειρικής κοινωνικής έρευνας από την αντικειμενική σφαίρα στην υποκειμενική. Αυτό σήμαινε ότι η έννοια της κοινωνικής τάξης παραμερίστηκε χάριν της έννοιας της κοινωνικής διαστρωμάτωσης. Η τάση αυτή ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο στις τελευταίες δεκαετίες, ιδίως κατά τη δεκαετία του 80, λόγω της κοινωνικοπολιτιστικής δόμησης της κοινωνικής δομής των ανεπτυγμένων πλουραλιστικών κοινωνιών. Κεντρικό της σημείο θεωρείται ο πλουραλισμός του τρόπου ζωής. Νέες έννοιες, με αποκλειστικό πλαίσιο αναφοράς τη σφαίρα της κατανάλωσης και του ελεύθερου χρόνου, έχουν τα πρωτεία στη σημερινή εμπειρική έρευνα. Τα αποτελέσματά της δεν είναι ούτε μηδαμινά ούτε απόλυτα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορούν να καλύψουν την ανάγκη μιας πειστικής θεωρίας της κοινωνικής ολότητας, η έλλειψη της οποίας γίνεται όλο και περισσότερο αισθητή.el
heal.journalNameΕπιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνώνel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons