Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11612
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBenincasa, L.el
dc.date.accessioned2015-11-24T17:09:01Z-
dc.date.available2015-11-24T17:09:01Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11612-
dc.rightsDefault Licence-
dc.titleΕσείς που ύστερα από πολλές προσπάθειες κατακτήσατε την κορυφή: Πολιτισμικοί στόχοι στο λόγο εκπροσώπων του κράτους σε μια τελετή επιβράβευσης αριστευσάντων μαθητώνel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2009-
heal.abstractΣτην παρούσα μελέτη περίπτωσης χρησιμοποιώ ανάλυση λόγου για να εξετάσω τις ομιλίες που εκφωνήθηκαν από εκπροσώπους των εκπαιδευτικών αρχών σε μια τελετή επιβράβευσης μαθητών σε μια πόλη της βορειοδυτικής Ελλάδας. Οι ομιλητές προτείνουν τους στόχους της επιτυχίας, της πρωτιάς και της αριστείας, καθώς και κάποιες στρατηγικές για την επίτευξή τους. Οι στόχοι αυτοί, στους οποίους προσδίδεται μεγάλη αξία σε ποικίλα πλαίσια στην ελληνική κοινωνία, πληρούν τα κριτήρια της S. Ortner για να θεωρούνται πολιτισμικοί στόχοι. Στη συνέχεια ισχυρίζομαι ότι οι πολιτισμικοί στόχοι που προτείνονται στο λόγο των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών αρχών που εδώ εξετάζεται έρχονται σε αντίθεση με κάποιους από τους στόχους της εκπαίδευσης, όπως αυτοί διατυπώνονται στα αναλυτικά προγράμματα για το ελληνικό σχολείο. Τέλος, αναλογιζόμενη τι συνεπάγεται για την κοινωνική συμβίωση η ενθάρρυνση σχετικών συμπεριφορών, κάνω μερικές προτάσεις.el
heal.journalNameΝέα Παιδείαel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BENINCASAEpivravPolitismStoch.pdf201.49 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons