Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαυρογιώργος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:08:47Z-
dc.date.available2015-11-24T17:08:47Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11571-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΠανεπιστημιακά κτήριαel
dc.titleΕπιτέλους επιμόρφωση σε Πανεπιστημιακά Επιμορφωτικά Κέντρα (Π.Ε.Κ.)el
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/1505-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate1993-
heal.abstractΗ επιμόρφωση των εκπαιδευτικών φαίνεται ότι επανέρχεται επειγόντως στην ημερήσια διάταξη της επόμενης μέρας των εκλογών. Υπάρχουν, βέβαια, πολλοί λόγοι που το επιβάλλουν κάτι τέτοιο. Η εκκρεμότητα της επιμόρφωσης έχει ήδη συμπληρώσει δώδεκα περίπου χρόνια (1981-1993) : Η επιμορφωτική πολιτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ κατά την πρώτη οκταετία (1981-1989) προσδιορίστηκε ως ένα βαθμό από αναδιπλώσεις, αναστολές και αποσπασματικές «λύσεις». Η επιμορφωτική πολιτική της Νέας Δημοκρατίας, αν και σύντομης διάρκειας (1992-1993), ήταν σαφώς ενταγμένη στο πλαίσιο μιας ευρύτερης εκπαιδευτικής πολιτικής για τη συντηρητική ανασυγκρότηση του σχολείου. Κι όλα αυτά σε μια εποχή που η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, με δεδομένα τα ( )el
heal.journalNameΣύγχρονη Εκπαίδευσηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons