Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαυρογιώργος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:08:46Z-
dc.date.available2015-11-24T17:08:46Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11569-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΕκπαίδευση, καθηγητές, επιμόρφωση προσωπικούel
dc.titleΕπιμόρφωση των Εκπαιδευτικών: το Υπουργείο Παιδείας και η ομάδα εργασίαςel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/1321-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate1989-
heal.abstractΗ επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η επίσημη επιμορφωτική πολιτική έχουν προκαλέσει πολλές συζητήσεις και αναζητήσεις την τελευταία ιδίως δεκαετία. Τα θέματα που αναδεικνύονται στις σχετικές αναλύσεις είναι πολύ σημαντικά και επικεντρώνονται σε ζητήματα σκοπών και φορέων επιμόρφωσης, στη σύνδεση της με τη βασική εκπαίδευση, σε ζητήματα που συνδέονται με την άσκηση κοινωνικού ελέγχου στην εκπαίδευση, το ρόλο των διάφορων φορέων, τις διάφορες μορφές επιμόρφωσης κ.τ.ο. Η ανάλυση που ακολουθεί δεν παραγνωρίζει τη σπουδαιότητα αυτών των ζητημάτων που έχουν επανειλημμένα επισημανθεί σε άλλες μελέτες μας. Στο κείμενο που, ακολουθεί θα καταβληθεί προσπάθεια να καταδειχτεί πώς αντιμετωπίστηκε ή προβλήθηκε η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με τη συγκεκριμένη επιλογή του ΥΠΕΠΘ να αναθέσει σε ομάδα εργασίας τη μελέτη και την υποβολή προτάσεων για τη διαμόρφωση της επιμορφωτικής πολιτικής (...)el
heal.journalNameΣύγχρονη Εκπαίδευσηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons