Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11509
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαυρογιώργος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:08:29Z-
dc.date.available2015-11-24T17:08:29Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11509-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΕκπαίδευση, Κράτοςel
dc.titleΑπό τη διαμαρτυρία των μαθητών στη συναίνεση του διαλόγουel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/1433-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate1991-
heal.abstractΗ διπλή και ευρεία συναίνεση Το 1986, η τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, κάτω από τις συγκεκριμένες πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες που επικρατούσαν τότε, ανάμεσα στα άλλα, είχε την πρωτοβουλία να κηρύξει αυτό που προβλήθηκε ως «διαρκής εθνικός διάλογος» για την Παιδεία. Πέντε περίπου χρόνια μετά, με την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας στην εξουσία, συμμετέχουμε ή και παρακολουθούμε ένα νέο σενάριο: ο διάλογος που επί ΠΑΣΟΚ ήταν «πρωτοβουλία» κυβερνητικού φορέα άσκησης της εκπαιδευτικής πολιτικής γίνεται κεντρικό αίτημα στην κοινωνική αντιπολίτευση που αναπτύσσουν μαθητές, εκπαιδευτικοί, φοιτητές, γονείς και άλλοι φορείς (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ) κατά τους πρώτους μήνες διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία. Το αίτημα υποστηρίκτηκε από όλα σχεδόν τα πολιτικά κόμματα με το σκεπτικό ότι ο διάλογος είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επίλυση των «χρόνιων» προβλημάτων της εκπαίδευσης και τη διαμόρφωση της επίσημης εκπαιδευτικής πολικής. (...)el
heal.journalNameΣύγχρονη Εκπαίδευσηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons