Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραγιαννοπούλου, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:08:26Z-
dc.date.available2015-11-24T17:08:26Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/11497-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectΕφηβεία και μάθηση, Αναπτυξιακά χαρακτηριστικά, Προσωπικότηταel
dc.titleΑναπτυξιακά χαρακτηριστικά της εφηβείας και «επαφή» του εφήβου με τη γνώσηel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.identifier.secondaryhttp://ejournals.lib.auth.gr/1105-3968/article/view/772-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίαςel
heal.publicationDate2007-
heal.abstractΗ εφηβεία αποτελεί ένα αναπτυξιακό στάδιο κυριαρχούμενο από μείζονες ψυχικές ανακατατάξεις και ευμετάβλητο συναίσθημα που έχουν βιολογική τους αφετηρία την ήβη. Οι ψυχικές ανακατατάξεις αποτελούν μια προσπάθεια ελέγχου των εσωτερικών μεταβολών του εφήβου. Η ψυχική ισορροπία που κυριαρχούσε στην παιδική ηλικία διαταράσσεται απέναντι στις απαιτήσεις μιας ιδιαίτερα ρευστής περιόδου. Αυτές θα θέσουν σε επανεπεξεργασία ένα σύνολο καταστάσεων προηγούμενων φάσεων ανάπτυξης (π.χ. αναβίωση του Οιδιπόδειου στην εφηβεία) με εξαιρετική, ωστόσο, δυναμική που θα οδηγήσει (το σύνολο των εφήβων με ελάχιστες περιπτώσεις «αποτυχίας») στη μετάβαση σε μια ώριμη προσωπικότητα. Όλες οι καταστάσεις που χαρακτηρίζουν τον ψυχισμό του εφήβου μπορούν να θεωρηθούν ( )el
heal.journalNameΣύγχρονη Εκπαίδευσηel
heal.journalTypenon peer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) - ΦΠΨ



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons