Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9976
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔαδάνη, Αλεξάνδραel
dc.contributor.authorΣιώζιου, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2019-06-05T07:36:26Z-
dc.date.available2019-06-05T07:36:26Z-
dc.date.issued2019-06-05-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9976-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαγκοσμιοποίηση,el
dc.subjectGlobalizationel
dc.subjectΠροσχολική αγωγή,el
dc.subjectPre-school educationel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectIntercultural educationel
dc.titleΠροσεγγίζοντας την ιδέα της ένταξης της αγγλικής, ως ξένη γλώσσα, στο Νηπιαγωγείο: αντιλήψεις, θέσεις και στάσεις των νηπιαγωγών απέναντι στην εισαγωγή μιας ξένης γλώσσας, ως γνωστικό αντικείμενο, στο Νηπιαγωγείοel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1606el
heal.dateAvailable2024-01-06T18:59:24Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-06-03-
heal.bibliographicCitationΔαδάνη,Α. ,Σιώζιου,Α. ,2019. Προσεγγίζοντας την ιδέα της ένταξης της αγγλικής, ως ξένη γλώσσα, στο Νηπιαγωγείο: αντιλήψεις, θέσεις και στάσεις των νηπιαγωγών απέναντι στην εισαγωγή μιας ξένης γλώσσας, ως γνωστικό αντικείμενο, στο Νηπιαγωγείο. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αναδείξει τις αντιλήψεις, τις στάσεις και τις θέσεις των νηπιαγωγών στην Ελλάδα, πάνω σε ζητήματα που αφορούν μια πιθανή ένταξη της Αγγλικής γλώσσας ως δεύτερη/ξένη γλώσσα στο αναλυτικό προγράμματα του σύγχρονου ελληνικού νηπιαγωγείου. Αναλυτικότερα, θα διερευνηθεί το κατά πόσο οι νηπιαγωγοί συγκλίνουν θετικά στην ιδέα της διδασκαλίας μιας ξένης γλώσσας, κυρίως της αγγλικής, στο Νηπιαγωγείο ή αντιμετωπίζουν μια τέτοια καινοτομία με δισταγμό. Η μεθοδολογική προσέγγιση που χρησιμοποιείται, είναι η μελέτη περίπτωσης, και η συλλογή των δεδομένων γίνεται μέσα από ερωτηματολόγια κλειστού τύπου που δόθηκαν σε εν ενεργεία νηπιαγωγούς . Το δείγμα που μελετήθηκε αφορά 50 νηπιαγωγούς της χώρας μας και η στατιστική ανάλυση των ποσοτικών δεδομένων γίνεται με το λογισμικό πακέτο SPSS για σύνθετα στατιστικά δεδομένα. Μέσα από το συγκεκριμένο ερευνητικό εγχείρημα καταδεικνύεται ότι, οι ελληνίδες νηπιαγωγοί θεωρούν το νηπιαγωγείο κατεξοχήν χώρο, όπου μπορούν να προαχθούν ζητήματα διαπολιτισμικότητας και ότι η διδασκαλία μιας δεύτερης γλώσσας μπορεί να ξεκινήσει από την προσχολική ηλικία. Επίσης, πιστεύουν ότι το νηπιαγωγείο μπορεί σε γενικές γραμμές να υποστηρίξει την εισαγωγή μιας ξένης γλώσσας σαν γνωστικό αντικείμενο. Παρόλα αυτά όμως, παραμένουν διστακτικές απέναντι σε μια πιθανή ένταξη της Αγγλικής γλώσσας στα αναλυτικά προγράμματα του νηπιαγωγείου. Πιο συγκεκριμένα, ενώ υπάρχει μία σημαντική τάση αποδοχής των Αγγλικών ως γνωστικό αντικείμενο στα νηπιαγωγεία της χώρας, ωστόσο παράγοντες, όπως, η υλικοτεχνική υποδομή των ελληνικών νηπιαγωγείων, τα πολυπληθή τμήματα, τα οποία αποτελούν μια πραγματικότητα τα τελευταία χρόνια, και η επιστημονική κατάρτιση του εκπαιδευτικού προσωπικού, φαίνεται να αναστέλλουν μια γενικότερη αποδοχή του ζητήματος.el
heal.advisorNameΚαρρά, Αναστασίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages251-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΑΔΑΝΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΣΙΩΖΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ3.7 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons