Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣτίλο, Ανδριάναel
dc.date.accessioned2019-06-04T09:14:39Z-
dc.date.available2019-06-04T09:14:39Z-
dc.date.issued2019-06-04-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9965-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ επίδραση των Μ.Μ.Ε στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης: Η περίπτωση της σκιαγράφησης της εικόνας του έλληνα απο τα Μ.Μ.Ε στην Αλβανία.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1333el
heal.dateAvailable2024-01-06T18:43:52Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-06-17-
heal.bibliographicCitationΣτίλο,Α. ,2014. Η επίδραση των Μ.Μ.Ε στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης: Η περίπτωση της σκιαγράφησης της εικόνας του έλληνα απο τα Μ.Μ.Ε στην Αλβανία. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.advisorNameΠαπαδάκη, Ειρήνηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages90-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons