Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9929
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΕξέρχου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2019-05-13T06:23:51Z-
dc.date.available2019-05-13T06:23:51Z-
dc.date.issued2019-05-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9929-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΓονεϊκό άγχοςel
dc.subjectΠρώιμες μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΨυχοπαθολογίαel
dc.titleΓονεϊκό άγχος σε περιπτώσεις παιδιών με πρώιμη εκδήλωση μαθησιακών δυσκολιών.el
heal.typemasterThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-06T14:13:13Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΕξάρχου, Μ., 2019. Γονεϊκό άγχος σε πριπτώσεις παιδιών με πρώιμη εκδήλωση μαθησιακών δυσκολιών. Μεταπτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΕισαγωγή: Οι Μαθησιακές Δυσκολίες δεν επηρεάζουν μόνο το παιδί με τις Μ.Δ., αλλά, σύμφωνα με τους ειδικούς, έχουν ουσιαστική επίδραση στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. Η εξάρτηση των παιδιών αυτών από άλλα άτομα πιθανόν να αποτελεί σημαντική πηγή άγχους για τους γονείς. Σκοπός: Στόχοι της παρούσας έρευνας ήταν (i) η διερεύνηση του γονεϊκού στρες, σε γονείς τα παιδιά των οποίων διαγνώστηκαν με πρώιμες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και (ii) η εκτίμηση των υποκειμενικών ενοχλημάτων της συμπτωματικής συμπεριφοράς των γονέων σε πολλές διαστάσεις ψυχοπαθολογίας. Υλικό και Μέθοδος: Οι συμμετέχοντες συμπλήρωσαν τα κοινωνικό-δημογραφικά τους στοιχεία, στη συνέχεια το Ερωτηματολόγιο Γονεϊκού Άγχους–Parental Stress Index/Short Form(SF)και την Κλίμακα Εκτίμησης Ψυχοπαθολογίας–Symptom Checklist 90–R(SCL-90). Αποτελέσματα: Το φύλο φάνηκε να μην συσχετίζεται και στα δυο ερωτηματολόγια με τα επίπεδα γονεϊκού άγχους και της ψυχοπαθολογίας. Η οικογενειακή κατάσταση και το μορφωτικό επίπεδο φάνηκε να επηρεάζουν τα επίπεδα γονεϊκού άγχους και συσχετίζονται με την ύπαρξη ψυχοπαθολογίας. Η επαγγελματική κατάσταση φάνηκε επίσης να επηρεάζει τα επίπεδα του γονεϊκού άγχους και να συσχετίζεται με την ύπαρξη ψυχοπαθολογίας. Συμπεράσματα :. Το γονεϊκό άγχος φάνηκε να συσχετίζεται με την ύπαρξη ψυχοπαθολογίας στους γονείς παιδιών με πρώιμες μαθησιακές δυσκολίες.el
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Διεπιστημονική προσέγγιση αναπτυξιακών και επίκτητων διαταραχών επικοινωνίαςel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Exarhou, P._SLT_2019.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons