Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡούσου, Αλιόναel
dc.date.accessioned2019-04-17T08:43:27Z-
dc.date.available2019-04-17T08:43:27Z-
dc.date.issued2019-04-17-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9901-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜάρκετινγκ υπηρεσιώνel
dc.subjectΤραπεζικά προϊόνταel
dc.subjectService marketingen
dc.subjectBanking productsen
dc.subjectΕθνική Τράπεζα της Ελλάδαςel
dc.titleΜάρκετινγκ υπηρεσιών:η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδαςel
dc.titleMarketing services: the case of National Bank of Greeceen
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0538el
heal.classificationΤραπεζικό μάρκετινγκ -- Ελλάδαel
heal.dateAvailable2024-01-08T00:22:27Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΡούσου, Α., 2019. Μάρκετινγκ υπηρεσιών:η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΤο μάρκετινγκ είναι ο τρόπος σκέψης και δράσης. Οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις της αγοράς διότι, ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί αρκετά. Από όλες τις επιχειρήσεις που υπάρχουν ανά τον κόσμο και ανά αντικείμενο και εφαρμόζουν στρατηγικές μάρκετινγκ, θα αναφερθούμε στην Τράπεζα , η οποία προσπαθεί να προσεγγίσει τους πελάτες και να πετύχει το ανάλογο κέρδος που επιθυμεί. Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στο μάρκετινγκ υπηρεσιών και ιδιαίτερα στο τραπεζικό μάρκετινγκ. Στην συνέχεια πραγματοποιείται μια συνέντευξη στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας. Σκοπός της συνέντευξης είναι να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίον λειτουργεί η Τράπεζα αλλά και τον τρόπο που λειτουργεί το προσωπικό της.el
heal.abstractMarketing is the way of thinking and acting. Businesses have to adapt to market requirements because competition has grown considerably. Of all the businesses that exist around the world and per subject and implement marketing strategies, we will refer to the Bank, which strives to reach out to customers and achieve the desired profit they want. In this work reference is made to service marketing and especially to banking marketing. An interview with the National Bank of Greece is then held. The purpose of the interview is to understand how the Bank operates and how its staff operates.en
heal.advisorNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.committeeMemberNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages43el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons