Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπουζούρη, Δήμητραel
dc.date.accessioned2019-04-16T06:56:21Z-
dc.date.available2019-04-16T06:56:21Z-
dc.date.issued2019-04-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9897-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαδυκτιακή διαφήμισηel
dc.titleΗ διαφήμιση στο διαδίκτυο, το νέο όπλο στα χέρια του επιχειρηματικού κόσμουel
dc.titleThe adnertising in the internet, the new weapon in the hands of the world of businessen
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0536el
heal.languageelel
heal.accessaccountel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-04-15-
heal.bibliographicCitationΜπουζούρη, Δ., 2019. Η διαφήμιση στο διαδίκτυο, το νέο όπλο στα χέρια του επιχειρηματικού κόσμου. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΟ σύγχρονος άνθρωπος ξοδεύει πολύ χρόνο από την ημέρα του στο διαδίκτυο, για να επικοινωνήσει, να ενημερωθεί και να ψυχαγωγηθεί. Το γεγονός αυτό δεν θα μπορούσε να μείνει ανεκμετάλλευτο από τον επιχειρηματικό κόσμο. Δεν θα μπορούσε να μην «εισβάλει» στο νέο αυτό «στέκι του», για να τον προσελκύσει και να του διαφημίσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του. Το διαδίκτυο λοιπόν στις μέρες μας, αποτελεί ένα νέο μέσο επικοινωνίας, καθώς προσφέρει αδιάκοπη πρόσβαση στην πληροφόρηση, την ψυχαγωγία και το εμπόριο και αποτελεί ένα πολύ ισχυρό μέσο πωλήσεων και διαφήμισης. Έρευνες έχουν δείξει, ότι η διαφήμιση μέσω του διαδικτύου είναι κατά πολύ αποτελεσματικότερη από εκείνη στα παραδοσιακά μέσα, όπως το ραδιόφωνο και η τηλεόραση, γεγονός το οποίο αποτελεί και τον σκοπό της εργασίας μας. Να αναδείξει αλλά και να αποδείξει, όλα τα προαναφερθέντα, μέσα από στοιχεία ερευνών αλλά και από μελέτες περιπτώσεων. Θα δούμε τους τρόπους με τους οποίους διαφημίζονται οι επιχειρήσεις στο διαδίκτυο και πετυχαίνουν τους στόχους τους μέσα από αυτόν τον τρόπο διαφήμισης, αλλά και στους λόγους αποτυχίας αυτής της επιλογής αν δεν γίνει σωστά. Γενικά στο σύνολο της εκπόνησης της εργασίας μας, θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε τους λόγους για τους οποίους η διαφήμιση στο διαδίκτυο αποτελεί το κλειδί της επιτυχημένης και αποτελεσματικής διαφήμισης και έχει καταφέρει να αποτελεί την «βασίλισσα» στον χώρο της διαφήμισης και να είναι το «νέο όπλο» στα χέρια του επιχειρηματικού κόσμου.el
heal.abstractPeople all over the globe spend a lot of time every day using the internet as a means of communication, information, entertainment, etc. This fact could not remain unexploited by the business world and not try to invade this "hangout" in order to attract and advertise their products. Nowadays , the internet has enabled new forms of interactions as it provides uninterrupted access to information, entertainment and trade and is a powerful tool for sales and advertising. Research has shown that online advertising is much more effective than traditional media advertisement networks such as radio and TV. , a fact which is the aim of our project , to highlight and demonstrate all the above through survey data and case studies. We will see the ways in which the businesses are advertised on the internet and how their goals are achieved with the use of the internet but also the reason for any failure when misused. In general, throughout the development of this project, we will be able to comprehend the reason why online advertising is the key to success and effectiveness and has become " the queen" in the field of advertising and a new weapon in the hands of the world of business.en
heal.advisorNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.committeeMemberNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages137el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons