Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣκόντα, Μαριέτταel
dc.contributor.authorΣιμήτα, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2019-04-08T05:56:26Z-
dc.date.available2019-04-08T05:56:26Z-
dc.date.issued2019-04-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9871-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΧαρακτηριστικά προσωπικότηταςel
dc.titleΧαρακτηριστικά προσωπικότητας ατόμων με μαθησιακές δυσκολίεςel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T10:36:11Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΣκόντα, Μ. & Σιμήτα, Ει., 2019. Χαρακτηριστικά προσωπικότητας ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΟι μαθησιακές δυσκολίες αποτελούν έναν όρο που τα τελευταία χρόνια απασχολεί τόσο την εκπαιδευτική κοινότητα, την κοινωνία και το οικογενειακό περιβάλλον των ατόμων. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο, πραγματοποιείται αναφορά στις θεωρίες της προσωπικότητας που έχουν διατυπωθεί και προσδιορίζονται ως προσωποκεντρικές, ψυχαναλυτικές αναφορικά με τον δημιουργό της θεωρίας και αναφέρονται σε χαρακτηριστικά στοιχεία της προσωπικότητας και σε παράγοντες που έχουν επίδραση σε αυτή. Από την ψυχαναλυτική θεωρία του Sigmund Freud, στην προσωποκεντρική θεωρία του Rogers και στα ψυχοκοινωνικά στάδια του Erikson. Έπειτα, στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στην έννοια «μαθησιακές δυσκολίες», στην ανάλυση του όρου «μάθηση», στους τύπους και τα είδη μάθησης, στα στάδια ανάπτυξης της μάθησης. Παράλληλα, γίνεται αποσαφήνιση του όρου «δυσκολίες μάθησης», στην διερεύνηση των μαθησιακών δυσκολιών, στα χαρακτηριστικά, στις αιτίες και την συχνότητα εμφάνισής τους. Ακόμη, αναλύονται οι μαθησιακές δυσκολίες στον προφορικό και γραπτό λόγο, στην αρίθμηση και στις γενικότερες μαθησιακές δυσκολίες. Στο τρίτο κεφάλαιο, περιγράφονται τα χαρακτηριστικά που παρατηρούνται στην συμπεριφορά και στην προσωπικότητα των ατόμων που έχουν μαθησιακές δυσκολίες, αλλά και στον τρόπο συμπεριφοράς τους στο οικογενειακό περιβάλλον, την ευρύτερη κοινωνία, στις διαπροσωπικές τους σχέσεις. Τέλος, στην τέταρτη ενότητα καταγράφονται τα συμπεράσματα που διεξάγονται από την παρούσα εργασία και παρατίθεται η βιβλιογραφία.el
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons