Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9867
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔάρμη, Ευφροσύνηel
dc.date.accessioned2019-04-05T07:31:34Z-
dc.date.available2019-04-05T07:31:34Z-
dc.date.issued2019-04-05-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9867-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜέσα μαζικής ενημέρωσηςel
dc.subjectΜass mediael
dc.subjectΓνώση ξένων γλωσσώνel
dc.subjectknowledge of foreign languagesel
dc.titleΤα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας και η επιρροή τους στη διαφήμιση - η επιρροή των ξένων γλωσσών στη διαφήμιση στην Ελλάδα.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1600el
heal.classificationΔιαφήμισηel
heal.classificationAdvertisingel
heal.dateAvailable2024-01-06T18:58:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-04-04-
heal.bibliographicCitationΔαρμή,Ε. ,2019. Τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας και η επιρροή τους στη διαφήμιση - η επιρροή των ξένων γλωσσών στη διαφήμιση στην Ελλάδα.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία διαπραγματεύεται την επιρροή της γνώσης ξένων γλωσσών στη διαφήμιση. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται ο τρόπος που οι γλώσσες επηρεάζουν την διαφήμιση, η οποία με την πάροδο του χρόνου και την εξέλιξη των μέσων μαζικής επικοινωνίας έχει αλλάξει μορφή και έχει εισχωρήσει σημαντικά στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Μέσω της εργασίας αυτής, ο αναγνώστης μπορεί να ταξιδέψει στο χρόνο και να έρθει σε επαφή με τις ρίζες των μέσων επικοινωνίας του σήμερα. Μπορεί να ανακαλύψει ιστορικά στοιχεία για την τρόπο που η διαφήμιση έχει εισχωρήσει στη ζωή του ανθρώπου και παράλληλα μπορεί να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζει την καθημερινότητα του. Κυρίως, θα συνειδητοποιήσει ότι τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και η διαφήμιση αποτελούν δύο όρους που συνδεόταν ανέκαθεν και με αρκετούς διαφορετικούς τρόπους. Τέλος, ο αναγνώστης θα κατανοήσει το πόσο σημαντική είναι η γνώση μιας ξένης γλώσσας, όχι μόνο στην προσωπική ζωή του καθενός, αλλά και στον τομέα της διαφήμισης. Θα εξετάσει στοιχεία και παραδείγματα που επισημαίνουν τη σπουδαιότητα της ορθής γνώσης μιας ξένης γλώσσας, και θα συμπεράνει ότι η γλώσσα αποτελεί ένα συνδετικό κρίκο όσον αφορά στη σωστή λειτουργία της διαφήμισης η οποία προβάλλεται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.el
heal.advisorNameΣιδέρης, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages66-
heal.fullTextAvailabilityFalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons