Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9865
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧαραλαμπάκη, Διονυσίαel
dc.date.accessioned2019-04-04T09:15:02Z-
dc.date.available2019-04-04T09:15:02Z-
dc.date.issued2019-04-04-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9865-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectAdvertisingel
dc.subjectΚουλτούραel
dc.subjectCulture.el
dc.titleΜάρκετινγκ στη διαφήμιση και την διαπολιτισμικότητα.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1599el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingel
heal.dateAvailable2024-01-06T18:39:44Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-03-29-
heal.bibliographicCitationΧαραλαμπάκη,Δ. ,2019. Μάρκετινγκ στη διαφήμιση και την διαπολιτισμικότητα. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο της, την ανάλυση της χρησιμότητας του μάρκετινγκ ως προς την επικοινωνία και την προβολή σε διάφορες χώρες ενός προϊόντος, αλλά και του ρόλου της διαπολιτισμικής επικοινωνίας των χωρών σε αυτή τη διαδικασία. Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν τόσο την έννοια και τους ορισμούς της σύνθετης σημασίας του μάρκετινγκ αλλά και πιο εξειδικευμένα στοιχεία όπως το μείγμα μάρκετινγκ ( marketing-mix). Στο δεύτερο κεφάλαιο θα παρατηρήσουμε την σύνδεση που μπορεί να έχει το σύγχρονο μάρκετινγκ στην διαφήμιση, (θέση στα ράφια, χρώματα συσκευασίας) δηλαδή στην επικοινωνία και στη προβολή προς τους πιθανούς πελάτες. Επίσης, παράλληλα αναλύεται και ο ορισμός της διαφήμισης. Στο επόμενο κεφάλαιο περιγράφεται η σημασία της διαπολιτισμικής επικοινωνίας στην προβολή ενός προϊόντος σε μια ευρωπαϊκή ή μη χώρα. Αυτό το σημείο είναι κομβικό για την ομαλή προβολή και αποδοχή του. Επίσης γίνεται αναφορά στον τρόπο συλλογισμού που πρέπει να ακολουθηθεί για να παρθεί η πιο σωστή απόφαση για την χώρα εξαγωγής βάση τόσο τον στόχο για την καλύτερη απορρόφηση του, όσο και θέμα αποδοχής τους λόγω διαπολιτισμικότητας. Στο κεφάλαιο τέσσερα καθώς εμβαθύνουμε και με την βοήθεια παραδειγμάτων, παρατηρούμε κάποια δείγματα σύγχρονου μάρκετινγκ. Τέλος, γίνεται μια ανακεφαλαίωση όλων των πληροφοριών ώστε να μπορέσουμε να συνθέσουμε μια καλύτερη εικόνα και να καταφέρουμε να εξάγουμε τα συμπεράσματα μας.el
heal.advisorNameΣιδέρης, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages73-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons