Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9839
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚίτση, Ελένηel
dc.date.accessioned2019-03-22T13:12:49Z-
dc.date.available2019-03-22T13:12:49Z-
dc.date.issued2019-03-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9839-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣύστημα υγείαςel
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel
dc.subjectHealth systemen
dc.subjectQuality health servicesel
dc.titleΙκανοποίηση ασθενών - χρηστών υπηρεσιών υγείας Νοσοκομείου Άρταςel
dc.titlePatiens - users satisfaction of health hospital services of Artasen
heal.typemasterThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - MAF - A/A 0121el
heal.classificationΝοσοκομεία -- Ελλάδα -- Άρτα (Νομός)el
heal.dateAvailable2024-01-06T13:25:25Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-03-
heal.bibliographicCitationΚίτση, Ε., 2019. Ικανοποίηση ασθενών - χρηστών υπηρεσιών υγείας Νοσοκομείου Άρτας. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΗ υγεία αποτελεί το σημαντικότερο αγαθό στη ζωή κάθε ανθρώπου. Όλες οι δυνατότητες του ατόμου απορρέουν όταν εκείνο παρουσιάζει καλή σωματική και ψυχική υγεία και έτσι του δίνεται η δυνατότητα να αναπτύξει ταλέντα και δεξιότητες σε άλλους τομείς. Από την αρχαιότητα η έννοια της υγείας υπήρξε σπουδαία για τον άνθρωπο. Οι γιατροί της τότε εποχής προσπαθούσαν να βελτιώσουν με τα λιγοστά μέσα και τις γνώσεις που είχαν την υγεία των ασθενών τους. Η ανθρωπότητα έδωσε πραγματική μάχη με το ζήτημα της υγείας και τους μηχανισμούς που την διαμορφώνουν και μόλις τον τελευταίο αιώνα διαμορφώθηκαν έννοιες όπως ποιότητα υπηρεσιών υγείας και ικανοποίηση ασθενών. Στη σύγχρονη εποχή η ποιότητα της παροχής υπηρεσιών υγείας διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο για τον τομέα της υγείας και τα νοσοκομειακά ιδρύματα. Για το δε κράτος ο τομέας της υγείας αποτελεί σημαντικό πυλώνα σταθερότητας καθώς η υγεία των πολιτών συνδέεται με την ευημερία του κράτους, την οικονομία αλλά και την γενικότερη ευρωστία του μιας και οι πολίτες αποτελούν την κινητήριο δύναμη της κοινωνίας και της οικονομίας. Συνεπώς αποτελεί χρέος για το κράτος, τα νοσοκομεία, τους ίδιους τους επαγγελματίες υγείας να παρέχουν σωστή φροντίδα στον ασθενή, παρουσιάζοντας υψηλή ποιότητα και ικανοποιώντας τις προσδοκίες του. Στην παρούσα διατριβή γίνεται λόγος για όλες αυτές τις παραμέτρους που διαμορφώνουν το σύστημα υγείας, γίνεται αναφορά στην έννοια της ποιότητας της υγείας και της ικανοποίησης του ασθενούς ως καταναλωτή υπηρεσιών υγείας, ενώ παρουσιάζονται τα αποτελέσματα έρευνας από χρήστες των υπηρεσιών του νοσοκομείου Άρτας με σκοπό τον εντοπισμό πιθανών σημείων που χρήζουν προσοχής και βελτίωσης και κατ' επέκταση τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του ιδρύματος.el
heal.abstractHealth is the most important asset in every person's life. All the possibilities of the person come when he shows good physical and mental health and thus enables him to develop talents and skills in other areas. Since ancient times the concept of health has been great for man. Doctors of that time were trying to improve with the few means and knowledge that had the health of their patients. Humanity has fought a real battle with the health issue and the mechanisms that shape it, and just over the last century have been concepts such as quality of health services and patient satisfaction. In modern times, the quality of healthcare provision plays a catalytic role in the health sector and in hospital settings. For the state, the health sector is an important pillar of stability as citizens' health is linked to the prosperity of the state, the economy and its overall health, since citizens are the driving force of society and the economy. It is therefore a duty for the state, the hospitals, the health professionals themselves to provide proper care to the patient, presenting high quality and satisfying his expectations. In this dissertation we refer to all these parameters that shape the health system, reference is made to the concept of the quality of the patient's health and satisfaction as a consumer of health services, while the results of research are presented by users of the services of the Arta Hospital for the purpose of identifying possible points that need attention and improvement, and extension of the improvement of the institution's services.en
heal.advisorNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages153el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kitsi, E._MAF_2019.pdfΜεταπτυχιακή εργασία3.41 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons