Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦραδελάκης, Φώτιοςel
dc.date.accessioned2019-03-19T08:41:41Z-
dc.date.available2019-03-19T08:41:41Z-
dc.date.issued2019-03-19-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9807-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚαινοτομία,el
dc.subjectInnovationel
dc.subjectΕπιχειρηματικότητα,el
dc.subjectEntrepreneurshipel
dc.titleΚαινοτομία και επιχειρηματικότητα στον τουριστικό τομέαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1586el
heal.classificationΤουρισμόςel
heal.classificationTourismel
heal.dateAvailable2024-01-06T17:42:07Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-03-19-
heal.bibliographicCitationΦραδελάκης,Φ. ,2019. ,Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον τουριστικό τομέα. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ καινοτομία μπορεί να αναπτυχθεί σε κάθε τομέα της επιχειρηματικής δραστηριότητας και όχι μόνο σε τομείς όπως η υψηλή τεχνολογία ή η φαρμακοβιομηχανία, οι οποίες επενδύουν στην Έρευνα & Ανάπτυξη και τα αποτελέσματα της καινοτομικής τους δραστηριότητας προβάλλονται περισσότερο. Κατά συνέπεια συνδέονται περισσότερο, στη συνείδηση της κοινωνίας, με την καινοτομία. Όμως από την άλλη πλευρά κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως του τομέα στον οποίο δραστηριοποιείται δύναται να καινοτομήσει είτε υιοθετώντας καινοτόμες διαδικασίες στην παραγωγή ή την οργάνωση της είτε αναπτύσσοντας καινούργια προϊόντα και υπηρεσίες είτε προβαίνοντας σε βελτιώσεις των υφισταμένων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στον τουριστικό τομέα. Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της Ελληνικής οικονομίας. Ιδιαίτερα δε σε μια περίοδο βαθιάς οικονομικής ύφεσης και χρηματοοικονομικής κρίσης της Ελληνικής οικονομίας η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στον τουρισμό μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία προοπτικής ανάπτυξης. Συγκεκριμένα, η υιοθέτηση και ανάπτυξη καινοτόμων αντιλήψεων, πρακτικών και διαδικασιών που συμβάλλουν στη βελτίωση του τουριστικού κλάδου και θα μπορούσαν να επιδράσουν θετικά στην αποδοτικότητα και ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων και να αντισταθμίσουν τις επιπτώσεις της κρίσης στην οικονομία. Έτσι τα αναμενόμενα μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα οφέλη, τόσο στην εθνική οικονομία όσο και σε κοινωνικό επίπεδο θα είναι μεγάλα.el
heal.advisorNameΓκόγκας, Θεμιστοκλήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages70-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons