Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛάσκαρη, Ειρήνηel
dc.contributor.authorΔημοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΚαρύμπακα, Ευδοξίαel
dc.contributor.authorΠαπά, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2019-03-14T07:04:04Z-
dc.date.available2019-03-14T07:04:04Z-
dc.date.issued2019-03-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9775-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel
dc.subjectΠεριβαλλοντική εκπαίδευσηel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΗ περιβαλλοντική αγωγή μέσα από το θεατρικό παιχνίδιel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΘεατρικό παιχνίδιel
heal.dateAvailable2024-01-07T07:26:08Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΔημοπούλου Μ., κ.ά., 2019. Η περιβαλλοντική αγωγή μέσα από το θεατρικό παιχνίδι. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αναφέρεται στο θεατρικό παιχνίδι ως εργαλείο για την εκμάθηση της περιβαλλοντικής αγωγής στην προσχολική ηλικία. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται λόγος για το θεατρικό παιχνίδι στην σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα, τις βασικές τεχνικές και τα υλικοτεχνικά μέσα που απαιτούνται για την υλοποίηση του. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνονται: η περιβαλλοντική εκπαίδευση στη χώρα μας, οι στόχοι και η μεθοδολογία της περιβαλλοντικής αγωγής στον παιδικό σταθμό. Στο ερευνητικό μέρος της εργασίας παρουσιάζουμε τέσσερα παιδαγωγικά σενάρια που αποτελούνται από δραστηριότητες και θεατρικά παιχνίδια που έλαβαν μέρος στους παιδικούς σταθμούς που πραγματοποίησαμε την πρακτική μας άσκηση. Στόχος είναι να προσεγγίσουμε περιβαλλοντικά θέματα μέσα από το θεατρικό παιχνίδι ώστε τα παιδιά να είναι σε θέση να αναπτύξουν έναν υψηλό βαθμό περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.el
heal.advisorNameΤύμπα, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.committeeMemberNameΤύμπα, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΚαραβίδα, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages57el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons