Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9744
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦράγκου, Αυγούσταel
dc.date.accessioned2019-02-26T10:29:44Z-
dc.date.available2019-02-26T10:29:44Z-
dc.date.issued2019-02-26-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9744-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΜετάφραση τριών κεφαλαίων του βιβλίου με τίτλο The New Rules of Marketing and PR, του David Meerman Scott, Wiley, 2009, και μεταφραστικά σχόλια.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1289el
heal.classificationΜετάφρασηel
heal.classificationTranslationel
heal.dateAvailable2024-01-06T17:30:27Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-06-05-
heal.bibliographicCitationΦράγκου,Α. ,2014. Μετάφραση τριών κεφαλαίων του βιβλίου με τίτλο The New Rules of Marketing and PR, του David Meerman Scott, Wiley, 2009, και μεταφραστικά σχόλια. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.advisorNameΜητσοπούλου, Χριστίναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages84-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons