Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣούφη, Λήδαel
dc.date.accessioned2019-02-21T09:12:15Z-
dc.date.available2019-02-21T09:12:15Z-
dc.date.issued2019-02-21-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9713-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤεχνολογία, θέατρο,πληροφορικήel
dc.titleΕφαρμογές πληροφορικής στο θέατρο.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΤεχνολογία, θέατρο,πληροφορικήel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-11T09:23:57Z-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΣούφη, Λ., 2019, Εφαρμογές πληροφορικής στο θέατρο. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.abstractΤο θέατρο με την πάροδο των χρόνων έχει εξελιχθεί με την βοήθεια της τεχνολογίας καθώς η τεχνολογία έχει ενσωματωθεί στο θέατρο σε διάφορους τομείς. Οι κυριότεροι τομείς όπου έχει επέμβει δραστικά η τεχνολογία είναι ο φωτισμός, ο ήχος και η σκηνογραφία. Ανάλογα την εποχή συναντάμε νέες καινοτομίες στα θέατρα. Βλέπουμε την κατασκευή θεάτρων με διάφορους τρόπους όπως επίσης και την ανάγκη κατασκευής μηχανισμών για να επιτύχουν διάφορα σκηνικά που απαιτούνται ανάλογα την παράσταση. Αρχίζουμε να γνωρίσουμε το θέατρο από την Αρχαία Ελλάδα και συνεχίζουμε έως σήμερα αναφέροντας όλες τις εποχές που το θέατρο είχε σημαντικό ρόλο. Από το αρχαίο ελληνικό θέατρο πηγαίνουμε στο ρωμαϊκό θέατρο, στο θέατρο στο Βυζάντιο συνεχίζοντας με το θέατρο στον Μεσαίωνα μετά ακολουθεί το θέατρο στην Αναγέννηση, το θέατρο την εποχή του Μπαρόκ, το θέατρο του 18ου και 19ου αιώνα καταλήγοντας στο θέατρο του σήμερα και την εξέλιξή του. Στη συνέχεια βλέπουμε πως η εφαρμογές της τεχνολογίας έχουν βοηθήσεις το θέατρο στις μέρες σε όλους τους τομείς όπως είναι η σκηνογραφία, ο φωτισμός και ο ήχος. Ο ρόλος του διαδικτύου δεν θα μπορούσε να μην ήταν σημαντικός και να μη επηρεάσει και το χώρο του θεάτρου. Και τέλος αναφέρονται το διαδραστικό θέατρο και μία τεχνολογία καταγραφής κίνησης δίνοντας ένα 3D αποτέλεσμα τα οποία είναι τεχνολογικά επιτεύγματα της εποχής και συνεπώς έχουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.el
heal.advisorNameΣτύλιος, Χρυσόστομοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages37-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons