Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9693Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Γούλα, Σταυρούλα | el |
| dc.contributor.author | Δημάκης, Φίλιππος | el |
| dc.contributor.author | Παπαδάκης, Γεώργιος | el |
| dc.contributor.author | Ζάνη, Αρίστη | el |
| dc.date.accessioned | 2019-02-20T08:08:53Z | - |
| dc.date.available | 2019-02-20T08:08:53Z | - |
| dc.date.issued | 2019-02-20 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9693 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Τεχνολογία | el |
| dc.subject | Παιδιά--Ηλεκτρονικοί υπολογιστές | el |
| dc.subject | Προσχολική αγωγή | el |
| dc.title | Η επίδραση της τεχνολογίας στη προσχολική ηλικία | el |
| heal.type | bachelorThesis | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T03:49:03Z | - |
| heal.language | el | el |
| heal.access | free | el |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2019-02-19 | - |
| heal.bibliographicCitation | Γούλα, Στ., 2019. Η επίδραση της τεχνολογίας στη προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
| heal.abstract | Η εισαγωγή στο σχολείο των νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας, είναι πλέον αναγκαιότητα. Στόχος πρέπει να είναι αφενός η εξοικείωση των μαθητών και των εκπαιδευτικών με τη χρήση τους και αφετέρου η αξιοποίησή τους στη διαδικασία της μάθησης. Σε αυτή την πτυχιακή εργασία αναλύεται η αναγκαιότητα εισαγωγής της πληροφορικής στην προσχολική εκπαίδευση που θα συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης, με σημείο εκκίνησης την προσχολική αγωγή. Οι προσεγγίσεις συγκροτούνται με βάση τα θεωρητικά μοντέλα, τις εμπειρικές μελέτες σχετικά με τις στάσεις παιδαγωγών και παιδιών απέναντι στην εισαγωγή και χρήση των τεχνολογιών απέναντι σε συγκεκριμένα θέματα και γνωστικά αντικείμενα, τις τεχνικές και τεχνολογικές προτάσεις για την εισαγωγή των τεχνολογιών της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και την αξιολόγηση του σχετικού εκπαιδευτικού λογισμικού. | el |
| heal.advisorName | Κανελλοπούλου, Ελένη | el |
| heal.committeeMemberName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
| heal.committeeMemberName | Κανέλλου, Νικολίτσα | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | el |
| heal.numberOfPages | 121 | el |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License