Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9680
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΕλευθεριάδου, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΠαρασκευαϊδου, Αντιγόνη- Παρασκευήel
dc.date.accessioned2019-02-18T07:53:57Z-
dc.date.available2019-02-18T07:53:57Z-
dc.date.issued2019-02-18-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9680-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜαθησιακές Δυσκολίεςel
dc.subjectΔιάγνωσηel
dc.subjectΕρευνητική προσέγγισηel
dc.subjectΑθηνά τεστel
dc.titleΜαθησιακές δυσκολίες: προσέγγιση και χορήγηση του Αθηνά τεστel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T05:36:58Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΕλευθεριάδου, Α., & Παρασκευαΐδου Α., 2018. Μαθησιακές δυσκολίες: προσέγγιση και χορήγηση του Αθηνά τεστ. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΣτην πτυχιακή μας εργασία προσεγγίσαμε τις μαθησιακές δυσκολίες θεωρητικά αλλά και ερευνητικά. Το πρώτο και θεωρητικό μέρος της εργασίας αποτελείται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναπτύξαμε την ιστορική εξέλιξη της έννοιας των μαθησιακών δυσκολιών, την πορεία της ανάπτυξης του ορισμού, τα επιδημιολογικά στοιχεία που αφορούν τον πληθυσμό με τις συγκεκριμένες δυσκολίες και την συχνότητα εμφάνισης τους, χωρισμένα σε τέσσερα υποκεφάλαια. Στο δεύτερο κεφάλαιο συγκεντρώσαμε τους πιθανούς αιτιολογικούς παράγοντες όπως καταγράφονται στη βιβλιογραφία. Στο τρίτο κεφάλαιο, περιγράφονται τα τυπικά χαρακτηριστικά των μαθητών με αυτές τις δυσκολίες και στο τέταρτο η κατηγοριοποίηση των δυσκολιών σε είδη όπως απορρέουν από τα χαρακτηριστικά. Στο πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα πρώιμα σημάδια και συμπτώματα που οδηγούν στην περαιτέρω διάγνωση, αλλά περιγράφονται κριτήρια διάγνωσης και η διαφοροδιάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών. Επιπλέον, στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο προτείνονται και αναφέρονται τρόποι παρέμβασης. Το δεύτερο και ερευνητικό μέρος της εργασίας αναφέρεται στη δομή και χορήγηση του Αθηνά τεστ, αλλά και στην παρουσίαση και ανάλυση των αποτελεσμάτων.el
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.committeeMemberNameΝούσια, Αναστασίαel
heal.committeeMemberNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages97el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Eleftheriadou, A. & Paraskevaidou, A. _SLT_2018.pdfΠτυχιακή Εργασία1.49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons