Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαθωμά, Ελένηel
dc.date.accessioned2019-01-22T09:41:30Z-
dc.date.available2019-01-22T09:41:30Z-
dc.date.issued2019-01-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9649-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤουριστικό μάρκετινγκel
dc.subjectTourism marketingel
dc.subjectΛιμάνιel
dc.subjectPortel
dc.titleΤουριστικό μάρκετινγκ Η Περίπτωση του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας Α.Ε.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1582el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingel
heal.dateAvailable2024-01-06T17:04:38Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-01-17-
heal.bibliographicCitationΠαπαθωμά,Ε. ,2019. Τουριστικό μάρκετινγκ Η Περίπτωση του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας Α.Ε. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει την σχέση μεταξύ του μάρκετινγκ και του τουρισμού και πως η προώθηση του τουρισμού γίνεται βάσει των αρχών του μάρκετινγκ. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η βασική έννοια του μάρκετινγκ (σε γενικές γραμμές). Αρχικά γίνεται μια ιστορική ανασκόπηση όπου παρουσιάζονται και οι βασικοί παράγοντες που επέδρασαν στην ανάπτυξη του μάρκετινγκ ως φαινόμενο. Στο τέλος του πρώτου κεφαλαίου αναλύονται οι όροι του μάρκετινγκ και του branding ενός τόπου. Πιο συγκεκριμένα, το city branding και το πώς η σωστή διαχείριση και εφαρμογή του μπορεί να μετατρέψει τις πόλεις σε ελκυστικούς τουριστικούς προορισμούς. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται η έννοια και οι βασικές κατηγορίες του τουρισμού, τα κύρια χαρακτηριστικά του, η ιστορική εξέλιξη του και η βαρύτητα της τουριστικής ανάπτυξης για την οικονομία. Στο τρίτο κεφάλαιο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός του τουριστικού μάρκετινγκ και παρουσιάζεται πως το τουριστικό μάρκετινγκ αναδεικνύεται καθημερινά ως μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους αξιοποίησης του τουριστικού προϊόντος. Ακόμη γίνεται αναφορά στα χαρακτηριστικά των τουριστικών προορισμών και των τουριστών. Επιπλέον, σε αυτό το κεφάλαιο τονίζεται η σημαντικότητα της θάλασσας και της ναυτιλίας, που συμβάλλουν στην ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων και της τουριστικής βιομηχανίας γενικότερα. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός του λιμένα. Επίσης, περιγράφεται η ιστορική εξέλιξη του λιμένα καθώς και οι δραστηριότητες που συντελούνται σε αυτό (όπως κρουαζιέρες) έτσι ώστε να αποτυπωθεί ο ρόλος του λιμένα στην σύγχρονη εποχή αλλά και να εντοπιστεί η συμβολή του στην τοπική ανάπτυξη. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο μελετάται ως παράδειγμα ο παράκτιος αστικός χώρος και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Παρουσιάζονται ζητήματα σχεδιασμού και οι στρατηγικοί στόχοι του λιμένα. Και τέλος, η εργασία ολοκληρώνεται με την εξαγωγή συμπερασμάτων για το σύνολο του πεδίου που μελετήθηκε.el
heal.advisorNameΓκόγκας, Θεμιστοκλήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages80-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons