Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔάλλα, Χρυσούλαel
dc.date.accessioned2019-01-16T12:05:59Z-
dc.date.available2019-01-16T12:05:59Z-
dc.date.issued2019-01-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9639-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΈρευνα Αγοράς για την Προώθηση Τραπεζικών Προϊόντων/Υπηρεσιών και ο ρόλος της Διαφήμισηςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1226el
heal.classificationΔιαφήμισηel
heal.classificationAdvertisingel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:41:51Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-04-10-
heal.bibliographicCitationΔάλλα,Χ. ,2014. Έρευνα Αγοράς για την Προώθηση Τραπεζικών Προϊόντων/Υπηρεσιών και ο ρόλος της Διαφήμισης. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει το Τραπεζικό Μάρκετινγκ ως τμήμα για την προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών των τραπεζικών ιδρυμάτων, αποφέροντας κέρδη, σε συνδυασμό με την Έρευνα Αγοράς – Στόχου και τη χρήση της Διαφήμισης. Η αγορά είναι μεταβαλλόμενη και οι καταστάσεις, στις οποίες μπορεί να βρεθεί και καλείται να τις αντιμετωπίσει μία εταιρεία, είναι πολλές. Παρόλο, που οι καταστάσεις μπορεί να δυσχεράνουν ή να ευκολύνουν τη θέση της επιχείρησης ή της εταιρείας, σημαντικό ρόλο παίζει η γνώση των χαρακτηριστικών και των αναγκών του αγοραστικού κοινού. Με βάση τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες, η παραγωγή του προϊόντος και η τμηματοποίηση της αγοράς για την προώθησή του γίνεται πιο εύκολα για τους αρμόδιους του τμήματος Μάρκετινγκ, με αποτέλεσμα να ικανοποιείται το κοινό και η επιχείρηση ή εταιρεία να είναι κερδοφόρα. Τέλος, η Διαφήμιση είναι ένα από τα σημαντικότερα σημεία του Μάρκετινγκ, το οποίο αποτυπώνει τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης ή της εταιρείας, του προϊόντος, αλλά και της αγοράς – στόχου. Δημιουργεί το αίσθημα της ανάγκης ή της ικανοποίησης μιας ήδη υπάρχουσας ανάγκης.el
heal.advisorNameΒλαχόπουλος, Στέφανοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages62-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons