Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖάρτηλα, Στέλλαel
dc.contributor.authorΚοθρά, Γεωργίαel
dc.contributor.authorΛάμπρου, Μικαέλαel
dc.contributor.authorΧελιδώνη, Ραφαηλίαel
dc.date.accessioned2014-07-29T12:24:08Z-
dc.date.available2014-07-29T12:24:08Z-
dc.date.issued2014-07-29-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/959-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΕλλάδαel
dc.subjectΚύπροςel
dc.subjectΣυστήματα εκπαίδευσηςel
dc.titleΟμοιότητες και διαφορές προσχολικής αγωγής σε Ελλάδα και Κύπροel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Ελλάδαel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Κύπροςel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:15:05Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2013-
heal.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών στοιχείων της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Ακόμη προβαίνουμε στην καταγραφή και ανάλυση των κοινών και διαφορετικών στοιχείων που περιλαμβάνει το κάθε Εκπαιδευτικό πρόγραμμα της εκάστοτε χώρας. Για την επίτευξη της συγκεκριμένης μελέτης πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω της έντυπης και διαδικτυακής βιβλιογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εκπόνηση της έρευνας βοήθησαν τα στοιχεία που αποκομίσαμε από το site των Υπουργείων Παιδείας της Ελλάδος και της Κυπριακής Δημοκρατίας. Το γενικό συμπέρασμα, όπως προέκυψε από την εν λόγω ανάλυση είναι ότι και τα δύο Συστήματα έχουν ως σκοπό την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Πρόκειται για δύο προγράμματα με κοινά χαρακτηριστικά και προδιαγραφές που αποσκοπούν στην σωστή και αξιόπιστη εκπαίδευση των παιδιών πριν το Δημοτικό. Αυτό που αξίζει να προσθέσουμε είναι ότι από την έρευνα προέκυψε επίσης ότι η προσχολική αγωγή είναι απαραίτητη για το παιδί, διότι αποκτά ερεθίσματα και εμπειρίες.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages144-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
psa_2013021.pdfΠτυχιακή εργασία1.38 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons