Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤζανάρι, Αντζελαel
dc.date.accessioned2019-01-08T09:40:59Z-
dc.date.available2019-01-08T09:40:59Z-
dc.date.issued2019-01-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9596-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔημόσιες σχέσειςel
dc.subjectPublic Relationsel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectCommunicationel
dc.subjectΣτρατηγικές σχέσειςel
dc.subjectStrategic Relationsel
dc.titleΣχέσεις μεταξύ μάρκετινγκ και δημόσιων σχέσεων.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1577el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingel
heal.dateAvailable2024-01-06T17:49:03Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-12-20-
heal.bibliographicCitationΤζανάρι,Α. ,2018. Σχέσεις μεταξύ μάρκετινγκ και δημόσιων σχέσεων. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΣτις μέρες μας και στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον ο προσανατολισμός στην αγορά και η εστίαση στον πελάτη αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την επιτυχία μίας επιχείρησης. Σε αυτή τη βάση, το Μάρκετινγκ και οι Δημόσιες Σχέσεις ως δύο από τις σημαντικότερες λειτουργίες της επιχείρησης και ως ευρύτατοι επιστημονικοί κλάδοι, επηρεάζουν αποφασιστικά όχι μόνο την πορεία και την ανταγωνιστικότητα ενός οργανισμού αλλά και τη συνολική οικονομική δραστηριότητα. Η εφαρμογή της επιστήμης του Μάρκετινγκ μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία αποδοτικών παραγωγικών επενδύσεων. Η ικανοποίηση των αναγκών μιας αγοράς και η σωστή διαχείριση των σχέσεων μεταξύ των οικονομικών συντελεστών της διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στη δημιουργία αξίας τόσο για την επιχείρηση όσο και για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Η σφοδρή οικονομική κρίση που μαστίζει την χώρα μας τα τελευταία έτη σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο στις οικονομικές δραστηριότητες και τα τμήματα των επιχειρήσεων. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, τα δύο τμήματα ανεξάρτητα ή και μαζί προσθέτουν αξία στις επιχειρήσεις και στην κοινωνία ως σύνολο. Η σχέση αυτών των τμημάτων, δηλαδή του Μάρκετινγκ αλλά και των Δημοσίων Σχέσεων είναι πεδίο διαμάχης και διαφορετικών απόψεων για πολλά χρόνια στην ακαδημαϊκήκοινότητα αλλά και στους επιχειρηματικούς κύκλους. Αυτή θα είναι και η δική μας προσπάθεια στην έρευνα μας αυτή, να αναλύσουμε δηλαδή το κατά πόσο το Μάρκετινγκ και οι Δημόσιες σχέσεις βοηθούν τους οργανισμούς, ποιες είναι οι λειτουργίες τους και το πώς τελικά σχετίζονται τόσο μεταξύ τους όσο και με τα ενδιαφερόμενα μέρη τα δύο αυτά τμήματα που πολλές φορές δεν έχουν ξεκάθαρα όρια και αρμοδιότητες.el
heal.advisorNameΓκόγκας, Θεμιστοκλήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages144-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons