Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΨυλλίδου, Παναγίωταel
dc.contributor.authorΚλάδη, Μαρία Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2018-12-10T14:15:45Z-
dc.date.available2018-12-10T14:15:45Z-
dc.date.issued2018-12-10-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9569-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΦωνολογική επίγνωσηel
dc.subjectLearning disabilitiesen
dc.subjectPhonological awarenessen
dc.titleΠρόγραμμα παρέμβασης στο γραπτό λόγο σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίεςel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T06:56:00Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-12-10-
heal.bibliographicCitationΚλάδη, Κ & Ψυλλίδου, Π., 2018 . Πρόγραμμα παρέμβασης στο γραπτό λόγο σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες . Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι Ηπείρου.Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΕισαγωγή: Χαρακτηριστικό σημείο των καιρών είναι πως όλο και περισσότεροι επιστήμονες εστιάζουν στο πρόβλημα των μαθησιακών δυσκολιών. Πιο συγκεκριμένα, η βαρύτητα, οι χειρισμοί και η αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών δεν αφορούν τις μειονεξίες του μαθητή ,αλλά υπάρχει μια στροφή στην μελέτη στον ίδιο το σχολικό θεσμό. Πώς δηλαδή οι ειδικοί θα διαμορφώσουν και θα εφαρμόσουν κατάλληλα εκπαιδευτικά προγράμματα για την υποστήριξη των μαθητών, με συμβατικά αλλά και τεχνολογικά μέσα. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας ανασκοπικής μελέτης ήταν η διερεύνηση του ρόλου του λογοθεραπευτή μέσω της αναζήτησης των βασικών χαρακτηριστικών των Μαθησιακών Δυσκολιών καθώς και της πρόληψης και της αντιμετώπιση αυτών. Υλικό και Μέθοδος: Για την παρούσα εργασία χρησιμοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση από την βιβλιοθήκη ΣΕΥΠ του ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ καθώς και από το Google scholar. Έγινε περιορισμός στην γλώσσα δημοσίευσης των άρθρων και χρησιμοποιήθηκαν αυτά που ήταν σε γλώσσα αγγλική και ελληνική .Οι λέξεις που χρησιμοποιήθηκαν κατά την αναζήτηση ήταν: : learning difficulties, phonological awareness, writing –understanding, writing-expression Αποτελέσματα: Ο ρόλος του λογοθεραπευτή σε όλες τις γλωσσικές διαταραχές, όπως και στην παρέμβαση στο γραπτό λόγο, καθίσταται ηγετικός. Μετά από έρευνα που πραγματοποιήθηκε, κατανοείτε ότι οι επαγγελματίες υγείας βοηθούν στο έπακρο τον θεραπευόμενο ,όσον αφορά την πρόληψη και την θεραπεία . Συμπεράσματα : Οι παρεμβατικές τεχνικές των λογοθεραπευτών εμπεριέχονται σε όλα τα στάδια μιας διαταραχής του λόγου, γεγονός που καθιστά το ρόλο του ιδιαίτερα σημαντικό στο λειτούργημα αυτής της επιστήμης. Λέξεις κλειδιά: μαθησιακές δυσκολίες, φωνολογική ετοιμότητα ,γραπτός λόγος-κατανόηση, γραπτός λόγος-έκφραση .el
heal.abstractIntroduction: A characteristic feature of the times is that more and more scientists are focusing on the problem of learning difficulties. More specifically, gravity, handling and coping with learning difficulties do not relate to the disabilities of the pupil, but there is a shift in the study in the school institution itself. How do specialists develop and implement appropriate educational programs to support students by conventional and technological means Purpose: The purpose of this present research is the investigation of the role of speech therapist through the research of the basic characteristics of disabilities, as and the prevention and improvement of them. Material and Method: For this work a bibliographic review was used from the library of SEIP TEI of HPIRUS, as and Google Scholar The was a restriction on the publication language of the articles and only those used in English and Greek were used. The words used in the search were : learning difficulties, phonological awareness, writing –understanding, writing-expression. Results: The role of the speech therapist in all linguistic diseases, as well as in intervention in writing, is becoming the leader. Through research carried out, it is understood that health professional are helping the patient to the fullest, about the prevention and treatment. Conclusions : The intervening techniques of speech therapists are involved at all stages of speech disorders, something that makes their role particularly important in the function of this science Key words: learning difficulties, phonological awareness, writing –understanding, writing-expressionen
heal.advisorNameΤαφιάδης, Διονύσιοςel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΖιάβρα, Ναυσικάel
heal.committeeMemberNameΤαφιάδης, Διονύσιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages62el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kladi, K & Psilidou, P._SLT_2018.pdfΠτυχιακή εργασία550.13 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons