Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπουλούμπαση, Θεοφανήel
dc.date.accessioned2018-12-07T06:33:06Z-
dc.date.available2018-12-07T06:33:06Z-
dc.date.issued2018-12-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9536-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαραμύθιαel
dc.subjectΠαραμυθάδεςel
dc.subjectΑφήγησηel
dc.titleΟ ρόλος του παραμυθιού στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΠαραμύθια -- Εκπαιδευτικές απόψειςel
heal.classificationΠαραμύθια -- Ψυχολογικές απόψειςel
heal.dateAvailable2024-01-07T05:52:58Z-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΜπουλούμπαση, Θ., 2007. Ο ρόλος του παραμυθιού στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΤο παραμύθι είναι κάτι που μας γοητεύει όλους, μικρούς και μεγάλους μας συναρπάζει και μας οδηγεί σε κόσμους μαγικούς. Εκεί όπου όλα είναι δυνατόν να συμβούν, όπου κυριαρχεί το μαγικό στοιχείο, η φαντασία και η περιπέτεια. Είναι σπάνιο φαινόμενο να συναντήσεις άνθρωπο που να μην έχει ακούσει ποτέ στη ζωή του παραμύθι, που να μην έχει όμορφες αναμνήσεις από τον παππού και τη γιαγιά, που ώρες ατέλειωτες διηγούταν παραμύθια στα παιδιά δίπλα στο τζάκι με τη φωτιά αναμμένη. Θα μπορούσαμε μάλιστα να παρατηρήσουμε ότι το άτομο που έχει μεγαλώσει χωρίς παραμύθια στερείται τον πλούτο του ψυχικού κόσμου και συναισθημάτων, που διαθέτουν τα άτομα που μεγάλωσαν ακούγοντας παραμύθια. Αφού λοιπόν το παραμύθι διαθέτει τη μοναδική δυνατότητα να προκαλεί έντονα βιώματα και να μιλάει απευθείας στην ψυχή του ανθρώπου, εξακολουθεί κάποτε να αρέσει και να ευχαριστεί μικρούς και μεγάλους. Η φοίτηση μου στη Σχολή Βρεφονηπιοκομίας μου έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθώ περισσότερο με το παραμύθι και να μάθω γι' αυτό περισσότερα πράγματα. Μου δόθηκε η δυνατότητα να διαπιστώσω η ίδια την επίδραση που ασκεί στην ψυχή των παιδιών το παραμύθι, κατά την διάρκεια της διήγησής του στους παιδικούς σταθμούς. Παρατήρησα για μια ακόμη φορά πως η ώρα του παραμυθιού είναι η αγαπημένη των παιδιών, που με αφοσίωση παρακολουθούν κάθε φορά της εξέλιξη του. Πολλές φορές, μάλιστα ταυτίζονται με τους ήρωες του παραμυθιού, συμμετέχουν στις περιπέτειες του θαυμαστού τους κόσμο, χαίρονται αλλά και λυπούνται μαζί τους. Μέσα από αυτή την εμπειρία μου κατάλαβα ότι το παραμύθι είναι ένα καλό μέσο αγωγής τον παιδιού, που ταυτόχρονα ψυχαγωγεί και διδάσκει και με τον μοναδικό του τρόπο εμπλουτίζει τη φαντασία και τον ψυχικό κόσμο. Το γεγονός, λοιπόν, ότι το παραμύθι ήταν, είναι και θα παραμείνει για πολύ ακόμη ένα θέμα επίκαιρο με μοναδική σπουδαιότητα και γοητεία, ήταν ο κύριος λόγος που με παρακίνησε να επιλέξω «το παραμύθι» σαν θέμα της πτυχιακής μου εργασίας. Εξάλλου, ήταν κάτι που πάντα με γοήτευε και μου προκαλούσε το ενδιαφέρον, πούμε γεμίζει με ευχάριστες αναμνήσεις από την παιδική μου ηλικία.el
heal.advisorNameΜπερούκας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages140-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons