Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9525
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣυμεωνίδου, Σοφίαel
dc.contributor.authorΤζελαλή, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorΤσαγγάλα, Δήμητραel
dc.date.accessioned2018-12-04T10:39:03Z-
dc.date.available2018-12-04T10:39:03Z-
dc.date.issued2018-12-04-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9525-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΦωνολογίαel
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΠαιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.subjectΛογισμικό παρέμβασηςel
dc.titleΔημιουργία πρωτότυπου λογισμικού παρέμβασης για υποστήριξη γραφοφωνολογίας και ανάγνωσης παιδιών πρωτοσχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίεςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.dateAvailable2024-01-09T06:45:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΣυμεωνίδου, Σ., Τζελαλή, Κ. & Τσαγγάλα, Δ., 2014. Δημιουργία πρωτότυπου λογισμικού παρέμβασης για υποστήριξη γραφοφωνολογίας και ανάγνωσης παιδιών πρωτοσχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία, όπως γίνεται φανερό από το θέμα της, στοχεύει στην κατασκευή εκπαιδευτικού λογισμικού. Πιο συγκεκριμένα, στοχεύει στην κατασκευή λογισμικού για την ανάπτυξη της γραφοφωνολογίας και της ανάγνωσης σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Κατασκευάσαμε, δηλαδή, δέκα ασκήσεις για κάθε γράμμα του αλφάβητου που ενισχύουν και βοηθούν την εκμάθησή του, την προφορά του, τον τρόπο γραφής του, το διαχωρισμό του από τα υπόλοιπα γράμματα, το συλλαβισμό, τη σύνθεση προτάσεων. Οι παραπάνω ασκήσεις- βήματα είναι διαδραστικές και κατάλληλα προσαρμοσμένες για πρωτο- σχολικές ηλικίες. Παράλληλα, παρακάτω γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση (στον πρόλογο) βασικών ζητημάτων που είναι σκόπιμο να αναλυθούν και στο τέλος συζητούνται τα συμπεράσματα που προέκυψαν μετά τη χορήγηση των ασκήσεων- βημάτων σε ένα δείγμα παιδιών.el
heal.advisorNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages106-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.