Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9523
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΙτσκίδου, Δήμητραel
dc.date.accessioned2018-12-03T12:11:50Z-
dc.date.available2018-12-03T12:11:50Z-
dc.date.issued2018-12-03-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9523-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΗλεκτρονικά παιχνίδιαel
dc.subjectΈμφυλες διαφορέςel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectEducationen
dc.subjectElectronic gameen
dc.subjectGender differenceen
dc.titleΗλεκτρονικά παιχνίδια και έμφυλες διαφορές.el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΠροσχολική Αγωγήel
heal.languageelel
heal.accesscampusel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΙτσκίδου,Δ.,2018. Ηλεκτρονικά παιχνίδια και έμφυλες διαφορές. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, αλλά και τις επιδράσεις τους στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Αρχικά, παρουσιάζονται έρευνες σχετικά με τις προτιμήσεις των παιδιών ως προς τα παιχνίδια ανάλογα με το φύλο τους, οι οποίες πολλές φορές μπορεί να οφείλονται και στις διαφορετικές κοινωνικοπολιτικές αντιλήψεις και πεποιθήσεις του κάθε λαού. Γίνονται επίσης διεξοδικές αναφορές στις διάφορες κατηγορίες ηλεκτρονικών παιχνιδιών και στα ιδιαίτερα τεχνολογικά γνωρίσματα που διαθέτουν τα παιχνίδια. Ακόμα, παρουσιάζεται τόσο η θετική όσο και η αρνητική επίδραση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην ζωή και στην ανάπτυξη ακόμα και των πολύ μικρών παιδιών, καθώς και η εκπαιδευτική αξία των παιχνιδιών αυτών. Τέλος, επιβεβαιώνεται η άποψη ότι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια διαφοροποιούνται ανάλογα με το φύλο, μπορούν να συμβάλλουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών και να αποτελέσουν ένα μέσο διασκέδασης, με απαραίτητη βέβαια προϋπόθεση την σωστή και με μέτρο χρήση τους τόσο από ενήλικες όσο και από παιδιά.el
heal.abstractThis thesis focuses on electronic games and their effects on preschool children. Initially, researches are presented as far as concerned children's preferences in games, according to their gender, which may often be due to the different socio-political perceptions and beliefs of each people. Extensive references are also made to various categories of electronic games and to their particular technological features. Furthermore, both positive and negative effects of electronic games on development of even very young children, as well as the educational value of these games, are presented. Lastly, it is confirmed that electronic games vary according to gender, can contribute to the development of children and become a means of entertainment, with a necessary condition, of course, that they are properly and with measure used by both adults and children.en
heal.advisorNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages99el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons