Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9510
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒασάκου, Άρτεμιςel
dc.contributor.authorΓρηγοριάδου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2018-11-29T12:26:05Z-
dc.date.available2018-11-29T12:26:05Z-
dc.date.issued2018-11-29-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9510-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚινητική αγωγήel
dc.subjectΦυσική αγωγήel
dc.subjectΜουσικοκινητική αγωγήel
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.titleΚινητική αγωγή στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.classificationΠροσχολική Αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T06:37:27Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΒασάκου, Α. & Γρηγοριάδου, Σ., 2009. Κινητική αγωγή στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΜικρά παιδιά αγαπούσαμε τα παιδικά τραγούδια. Τόσο απλά και όμως τόσο διασκεδαστικά! Ως εκπαιδευτικοί των παιδιών της προσχολικής ηλικίας, αναρωτιόμαστε αν θα ήμαστε σε θέση να βοηθήσουμε τα μικρά παιδιά εφαρμόζοντας και την κινητική αγωγή ως μέσο διοδασκαλίας; Οι περισσότεροι ενήλικοι θα συμφωνούσαν ότι για τα μικρά παιδιά είναι σημαντικό να γνωρίσουν τη κίνηση. Αν είχαν περιθώρια επιλογής, τα παιδιά θα διάλεγαν τρόπους μάθησης μέσα από την κίνηση. Αλλά, είμαστε σε θέση, ως παιδαγωγοί, γονείς και τροφοί να παρέχουμε στα παιδιά μας αξιόλογες κινητικές δραστηριότητες; Οι απόψεις που άκουσα από πολλούς παιδαγωγούς ήταν ένα ηχηρό «ΟΧΙ». Η εργασία γράφτηκε για εκείνους που δεν είναι επίσημα καταρτισμένοι στον τομέα της φυσικής αγωγής, αλλά γνωρίζουν την ανάγκη να παραχθούν οι κατάλληλες αναπτυξιακές δραστηριότητες στα παιδιά. Οι δάσκαλοι των νηπιαγωγείων και των παιδικών σταθμών, οι αρχηγοί ομάδων αναψυχής, εκείνοι που φυλάνε τα παιδία θα εκτιμήσουν τον απλό, άμεσο τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται κάθε παιχνίδι η δραστηριότητα. Οι έρευνες δείχνουν ότι η ανάπτυξη των φυσικών δεξιοτήτων κατά την πρώιμη παιδική ηλικία πρέπει να καθοδηγείται από σωστά μελετημένα και οργανωμένα μαθήματα. Ένα τέτοιο πρόγραμμα δε θα βοηθούσε απλά στην φυσιολογική ανάπτυξη των δεξιοτήτων του παιδιού, αλλά θα σήμαινε επίσης την αξιοποίηση του χρόνου τους με διασκεδαστική, χαρούμενη κίνηση!el
heal.advisorNameΓείτονας, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages151-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons