Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒολινάκη, Άνναel
dc.date.accessioned2018-11-27T06:18:22Z-
dc.date.available2018-11-27T06:18:22Z-
dc.date.issued2018-11-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9489-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΜουσικοκινητικά παιχνίδιαel
dc.titleΗ μουσικοκινητική ως μέσο ανάπτυξης του παιδιούel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΜουσικοκινητική αγωγήel
heal.classificationΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
heal.dateAvailable2024-01-07T06:08:13Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΒολινάκη, Α., 2009. Η μουσικοκινητική ως μέσο ανάπτυξης του παιδιού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ Μουσικοκινητική αγωγή στην προσχολική ηλικία συμβάλλει στην σφαιρική και ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη αγωγή που απευθύνεται στο παιδί θεωρώντας αυτό ως ένα σύνολο σωματικό, πνευματικό, ψυχικό. Η μουσικοκινητική αγωγή επιστρατεύει το σώμα (με την κίνηση και την όξυνση των αισθήσεων), το πνεύμα (μεταδίδοντας γνώσεις που αφορούν τη μουσική, το λόγο, το χώρο και τον χρόνο) και την ψυχή (φέρνοντας το παιδί σε επαφή με αισθητικές μορφές). Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με βασικές αρχές (ρυθμός, μελωδία, τραγούδι, κίνηση, χορός, οργανoγνωσία), με πολύ ευχάριστο και παιδαγω- γικό τρόπο. Ευαισθητοποιούνται μουσικά. Ακόμα η μουσικοκινητική αναπτύσσει συστήματα αυτοεκτίμησης και αναγνώρισης των κινητικών δυνατοτήτων του σώ- ματός τους και αυξάνει τον δείκτη αυτοπειθαρχίας. Σταδιακά τα παιδιά αποκτούν τον έλεγχο των μεγάλων μυών του σώματός τους και θέτουν τα θεμέλια για την σωστή κινητική ανάπτυξή τους. Με κριτήριο λοιπόν όλα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω έγινε και η επιλογή του συγκεκριμένου θέματος της πτυχιακής εργασίας που εκπονείται. Το κείμενο απευ- θύνεται σε γονείς και παιδαγωγούς αλλά και σε όλα τα άτομα που ασχολούνται με την ανάπτυξη των δεξιοτήτων, ικανοτήτων και νοητικών διεργασιών των παιδιών. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω κάποιους ανθρώπους που με βοήθησαν με τον δικό τους τρόπο για την υλοποίηση αυτής της εργασίας. Στην καθηγήτριά μου κ. Χρύση Ελένη θέλω να εκφράσω θερμές ευχαριστίες για την πολύτιμη συνεισφορά της, την άψογη συνεργασία που είχαμε καθώς και για τη διαρκή καθοδήγηση κατά τη διάρκεια της πτυχιακής εργασίας. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω ιδιαίτερα και την οικογένειά μου για την ηθική συμπαράσταση και στήριξη που μου πρόσφεραν όλο αυτό το χρονικό διάστημα.el
heal.advisorNameΧρυσή, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages85-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons