Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9485Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Θεμιστοκλέους, Ελεάνα | el |
| dc.contributor.author | Θεοδωροπούλου, Μαρία | el |
| dc.date.accessioned | 2018-11-27T06:17:36Z | - |
| dc.date.available | 2018-11-27T06:17:36Z | - |
| dc.date.issued | 2018-11-27 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9485 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Ηλεκτρονικοί υπολογιστές | el |
| dc.subject | Διαδίκτυο | el |
| dc.subject | Προσχολική εκπαίδευση | el |
| dc.subject | Γλωσσική ανάπτυξη | el |
| dc.subject | Νοητική ανάπτυξη | el |
| dc.title | Ο Η/Υ στη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας | el |
| heal.type | bachelorThesis | - |
| heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T06:32:20Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2009 | - |
| heal.bibliographicCitation | Θεμιστοκλέους, Ε. & Θεοδωροπούλου, Μ., 2009. Ο Η/Υ στη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία περιλαμβάνει την αρχή των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Αναφερόμαστε στο ρόλο που παίζει ο ηλεκτρονικός υπολογιστής στη γνωστική και κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Κατά την ένταξη της εργασίας διαπιστώσαμε την χρησιμότητα του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην προσχολική ηλικία. Τα δεδομένα της εργασίας μας οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι ο ηλεκτρονικός υπολογιστής αποτελεί ένα ευχάριστο μέσο για την απόκτηση δεξιοτήτων και γνώσεων, που με ευχάριστο τρόπο συμβάλλουν στην κοινωνική, συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη του παιδιού. Αυτό που μας προβλημάτισε και δεν γνωρίζουμε κατά πόσο είναι εφικτό, είναι ότι η χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή θα πρέπει να είναι ελεγχόμενη, επιλεκτική καθώς και επιβλέψιμη, ώστε να αποφευχθούν πιθανότατες βλαβερές επιπτώσεις σε όλες τους τομείς ανάπτυξης των παιδιών προσχολικής ηλικίας. | el |
| heal.advisorName | Τάτση, Αρετή | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | - |
| heal.numberOfPages | 93 | - |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License