Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσολακούδη, Στέλλαel
dc.date.accessioned2018-11-26T13:11:33Z-
dc.date.available2018-11-26T13:11:33Z-
dc.date.issued2018-11-26-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9480-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιδική λογοτεχνίαel
dc.subjectΕγγραμματισμόςel
dc.subjectΠαραμύθιel
dc.titleΗ συμβολή του σύγχρονου παραμυθιού στην διαδικασία εγγραμματισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T06:28:26Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.bibliographicCitationΤσολακούδη, Σ., 2009. Η συμβολή του σύγχρονου παραμυθιού στην διαδικασία εγγραμματισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΣτις μέρες μας είναι ευρέως αποδεκτό ότι τα νήπια «γράφουν» προτού ακόμη αποκτήσουν την ικανότητα να διαβάζουν. Στην προσχολική εκπαίδευση τα παιδιά ενθαρρύνονται να βιώνουν εμπειρίες ανάγνωσης και γραφής με την προτροπή του παιδαγωγού. Το κάθε παιδί βέβαια δεν έχει τις ίδιες προσδοκίες, ούτε έρχεται στον παιδικό σταθμό με τις ίδιες κειμενικές εμπειρίες και τον ίδιο γλωσσικό κώδικα. Στόχος λοιπόν απαιτείται να είναι η απόκτηση δεξιοτήτων γραμματισμού. Η αφήγηση και ιδιαίτερα το παραμύθι μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στη μάθηση και την ανάπτυξη του παιδιού και ιδιαίτερα στους τομείς που σχετίζονται με τη γλώσσα, την αφηγηματική ευχέρεια και την κριτική και δημιουργική σκέψη. Η μάθηση τροφοδοτείται από μια πλούσια σχολική ζωή και από τη σύνδεση με την κοινωνία. Ιδιαίτερα το σύγχρονο παραμύθι λοιπόν μπορεί να δώσει ή να αποτελέσει βασικό ερέθισμα που θέτει σε λειτουργία διαδικασίες γραμματισμού. Άλλωστε παρ’ όλο που τα παραμύθια αυτού του είδους φαίνεται να αντλούν τα θέματά τους, εκ πρώτης όψεως, από τον φανταστικό κόσμο, στην πραγματικότητα ασχολούνται με ζητήματα και καταστάσεις της σύγχρονης εποχής και κοινωνικής ζωής.el
heal.advisorNameΛώλη, Ελευθερίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages109el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons