Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9480Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Τσολακούδη, Στέλλα | el |
| dc.date.accessioned | 2018-11-26T13:11:33Z | - |
| dc.date.available | 2018-11-26T13:11:33Z | - |
| dc.date.issued | 2018-11-26 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9480 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Παιδική λογοτεχνία | el |
| dc.subject | Εγγραμματισμός | el |
| dc.subject | Παραμύθι | el |
| dc.title | Η συμβολή του σύγχρονου παραμυθιού στην διαδικασία εγγραμματισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας | el |
| heal.type | bachelorThesis | el |
| heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T06:28:26Z | - |
| heal.language | el | el |
| heal.access | free | el |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2009 | - |
| heal.bibliographicCitation | Τσολακούδη, Σ., 2009. Η συμβολή του σύγχρονου παραμυθιού στην διαδικασία εγγραμματισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.abstract | Στις μέρες μας είναι ευρέως αποδεκτό ότι τα νήπια «γράφουν» προτού ακόμη αποκτήσουν την ικανότητα να διαβάζουν. Στην προσχολική εκπαίδευση τα παιδιά ενθαρρύνονται να βιώνουν εμπειρίες ανάγνωσης και γραφής με την προτροπή του παιδαγωγού. Το κάθε παιδί βέβαια δεν έχει τις ίδιες προσδοκίες, ούτε έρχεται στον παιδικό σταθμό με τις ίδιες κειμενικές εμπειρίες και τον ίδιο γλωσσικό κώδικα. Στόχος λοιπόν απαιτείται να είναι η απόκτηση δεξιοτήτων γραμματισμού. Η αφήγηση και ιδιαίτερα το παραμύθι μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στη μάθηση και την ανάπτυξη του παιδιού και ιδιαίτερα στους τομείς που σχετίζονται με τη γλώσσα, την αφηγηματική ευχέρεια και την κριτική και δημιουργική σκέψη. Η μάθηση τροφοδοτείται από μια πλούσια σχολική ζωή και από τη σύνδεση με την κοινωνία. Ιδιαίτερα το σύγχρονο παραμύθι λοιπόν μπορεί να δώσει ή να αποτελέσει βασικό ερέθισμα που θέτει σε λειτουργία διαδικασίες γραμματισμού. Άλλωστε παρ’ όλο που τα παραμύθια αυτού του είδους φαίνεται να αντλούν τα θέματά τους, εκ πρώτης όψεως, από τον φανταστικό κόσμο, στην πραγματικότητα ασχολούνται με ζητήματα και καταστάσεις της σύγχρονης εποχής και κοινωνικής ζωής. | el |
| heal.advisorName | Λώλη, Ελευθερία | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | el |
| heal.numberOfPages | 109 | el |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License