Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒρέκου, Βίκυel
dc.date.accessioned2018-11-26T09:59:33Z-
dc.date.available2018-11-26T09:59:33Z-
dc.date.issued2018-11-26-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9473-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠράσινη ανάπτυξηel
dc.subjectGreen developmenten
dc.subjectΠράσινο επιχειρήνel
dc.subjectGreen businessen
dc.titleGreen marketing: Διεθνής εμπειρία και εφαρμογή του στην Ελλάδα.el
dc.titleGREEN MARKETING: International experience and its application in Greece.en
heal.typemasterThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF -- A/A 0101el
heal.classificationΠράσινο μάρκετινγκel
heal.classificationGreen marketingel
heal.dateAvailable2024-01-06T13:21:12Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΒρέκου, Β., 2018. Green marketing: Διεθνής εμπειρία και εφαρμογή του στην Ελλάδα. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία που υλοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος πραγματεύεται το ζήτημα του «πράσινου» marketing και του αντίκτυπου της εφαρμογής του τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο επίπεδο. Ο τομέας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ειδικότερα τα τελευταία χρόνια όπου παρουσιάζεται και μια έντονη στροφή των καταναλωτών προς το περιβάλλον με ανάλογη σύγκληση σε οικολογικά προϊόντα. Άμεσο αποτέλεσμα είναι η παράλληλη στροφή των επιχειρήσεων προς την παραγωγή αντίστοιχων προϊόντων. Η ευαισθητοποίηση από πλευράς καταναλωτών και η προσπάθεια άμεσης προσαρμογής των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα απαιτήσεων είχε σαν αποτέλεσμα την είσοδο στην αγορά ενός τεράστιου αριθμού προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτές οι νέες εισαγωγές παρουσιάζουν πολλές φορές πραγματικό αλλά και άλλες αμφιλεγόμενο όφελος προς το περιβάλλον και την υγεία του καταναλωτή. Το πόσο σοβαρά λαμβάνεται υπόψη ο κλάδος του «πράσινου» marketing γίνεται αντιληπτό από το γεγονός ότι κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες οι ηγέτες των κρατών στηρίζουν την ανάκαμψη από την οικονομική κρίση τόσο στην «πράσινη» οικονομία, όσο στη βιώσιμη ανάπτυξη αλλά και στις εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Κατά την διαδικασία προσαρμογής και στροφής των επιχειρήσεων προς τα «πράσινα» προϊόντα θα πρέπει να ληφθούν υπόψη διάφοροι παράγοντες. Θα πρέπει, επιπλέον, να μελετηθούν και στην συνέχεια να αποφευχθούν τυχόν λάθη του παρελθόντος ειδικότερα στην περίπτωση συμμετοχής των επιχειρήσεων στην ελληνική πραγματικότητα. Περαιτέρω, θα πρέπει να μελετηθεί η γενικότερη «πράσινη στρατηγική» στα πλαίσια της οποίας θα κινηθεί η σύγχρονη επιχείρηση. Η εργασία δομείται πάνω σε 3 ενότητες. Στην πρώτη αναλύονται οι ερευνητικοί στόχοι ενώ στην δεύτερη ενότητα γίνεται μια διεξοδική αναφορά σε έννοιες όπως το «πράσινο μάρκετινγκ» και οι τάσεις του, η αειφόρος ανάπτυξη αλλά και σε έννοιες όπως η εταιρική κοινωνική ευθύνη. Το τρίτο μέρος ολοκληρώνει την παρούσα πτυχιακή και περιλαμβάνει τόσο την παρουσίαση της τρέχουσας κατάστασης στην Ελλάδα σε συνδυασμό με εμπειρική έρευνα πάνω σε αυτές.el
heal.abstractThe present thesis implemented within the framework of the postgraduate program deals with the issue of "green" marketing and the impact of its application on both international and domestic level. The sector is particularly interested specialy in recent years, where there is also a sharp shift of consumers towards the environment with a similar convergence of ecological products. Therefore, a direct result was a parallel shift of the enterprises towards the production of corresponding products. Both the intense interest from consumers and the interest in promptly adapting businesses to the new data requirements resulted in the entry into the market of a huge number of products and services often with real but also, others, with a controversial benefit to the environment and consumer health. The gravity of the "green" marketing industry is perceived by the fact that over the past two decades the state leaders have supported the recovery from the economic crisis both in the green economy and in sustainable development as well as in alternative energy sources. A list of factors have to be taken into account in the process of adjusting and shifting businesses to green products. In addition, it should be studied and then avoided any mistakes of the past, particularly in the case of the participation of enterprises in Greek reality. Furthermore, the general "green strategy" in which the modern enterprise will move will be studied. The work is structured on 3 modules. In the first one the research objectives are analyzed, while in the second section there is a detailed reference to concepts such as green marketing and its trends, sustainable development, but also to concepts such as corporate social responsibility. The third part completes this dissertation and includes both the presentation of the current situation in Greece in conjunction with an empirical researchen
heal.advisorNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΧύτης, Ευάγγελοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages102el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Brekou, B. _ MAF _ 2018.pdfΜεταπτυχιακή εργασία2.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons