Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠροκοπίου, Χριστιάναel
dc.date.accessioned2018-11-22T08:19:18Z-
dc.date.available2018-11-22T08:19:18Z-
dc.date.issued2018-11-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9461-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιδαγωγικήel
dc.subjectOvide Decrolyel
dc.subjectΠαιδαγωγικοί μέθοδοιel
dc.subjectΠαιδικοί σταθμοίel
dc.titleΤο παιδαγωγικό έργο του Dr. Ovide Decrolyel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΜέθοδος Decrolyel
heal.classificationDecroly, Ovide (1871-1932)el
heal.dateAvailable2024-01-06T22:41:03Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΠροκοπίου, Χ., 2009. Το παιδαγωγικό έργο του Dr. Ovide Decroly. . Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ αγωγή και η προστασία της παιδικής ηλικίας, των φυσιολογικών και των μη φυσιολογικών παιδιών είναι δικαίωμα της νεότητας και επιτακτική υποχρέωση των γονέων, της κοινωνίας, των «Σχολείων» και της Πολιτείας. Για να είναι όμως εποικοδομητική και ωφέλιμη, τόσο για τα παιδιά, όσο και για την κοινωνία μέσα στην οποία θα ζήσουν, θα εργαστούν και θα δημιουργήσουν, πρέπει να είναι έτσι οργανωμένη, ώστε να επιτρέπει και τις απαραίτητες γνώσεις για τη ζωή, με την προσωπική τους προσπάθεια και την αλληλέγγυα συνεργασία που αποκτούν μέσα σε ομοιογενείς παράλληλες τάξεις, και επίσης τις αντιληπτικές και εκφραστικές δυνάμεις τους που ομαλά πρέπει να καλλιεργούν και να εκλεπτύνουν και τα ιδιαίτερά τους ενδιαφέροντα με τη διακριτική συμπαράσταση των παιδαγωγών τους, τα προσανατολίζουν, για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία τους για τη ζωή. Το «Σχολείο», πίστευε ο Decroly πως δεν μπορούσε να εκπληρώσει την αποστολή του αυτή και υποστήριζε ότι ήταν ανάπηρο, αναχρονιστικό και επιζήμιο. Σ’ αυτά, λοιπόν, αντέδρασαν και άλλοι σύγχρονοι και διακεκριμένοι παιδαγωγοί και ψυχολόγοι. Έτσι πρώτος ο Decroly, στηριζόμενος στα δεδομένα της σύγχρονης Βιολογίας, της Κοινωνιολογίας και της Ψυχολογίας και ιδιαίτερα στα πορίσματα των παιδαγωγικών και ψυχολογικών του ερευνών, ιδρύει το Ειδικό Ινστιτούτο για μη φυσιολογικά παιδιά και το ERMITAGE το «Σχολείο της ζωής, μέσα από τη ζωή», καθιερώνει την πνευματική ομοιογένεια των τάξεων, αναμορφώνει το πρόγραμμα με τα «κέντρα ενδιαφέροντος» εφαρμόζει νέες μορφές αγωγής και διδασκαλίας. Επίσης εφαρμόζει την «εξατομίκευση», διαπιστώνει τις δεξιότητες των παιδιών και καθιερώνει την συνεργασία και ενημέρωση γονέων – Σχολείου. Επιπλέον προσανατολίζει τις δυνάμεις των παιδιών του προς την κατεύθυνση των ενδιαφερόντων τους και τους προετοιμάζει για τον αγώνα της ζωής, με τον μετέπειτα επαγγελματικό προσανατολισμό τους.el
heal.advisorNameΔήμας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages130-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons