Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9460
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παππά, Ιωάννα | el |
dc.date.accessioned | 2018-11-22T08:18:52Z | - |
dc.date.available | 2018-11-22T08:18:52Z | - |
dc.date.issued | 2018-11-22 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9460 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οικογένεια | el |
dc.subject | Βρεφονηπιακοί σταθμοί | el |
dc.subject | Βρεφονηπιοκόμοι | el |
dc.subject | Γονείς | el |
dc.subject | Παιδαγωγοί | el |
dc.subject | Παιδιά | el |
dc.subject | Παιδικοί σταθμοί | el |
dc.title | Η συμβολή της οικογένειας και του βρεφονηπιακού σταθμού στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.classification | Οικογένεια και σχολείο | el |
heal.classification | Συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών | el |
heal.classification | Προσχολική αγωγή | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T00:28:58Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2018 | - |
heal.bibliographicCitation | πΑΠΠΆ, ι. 2009. Η συμβολή της οικογένειας και του βρεφονηπιακού σταθμού στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.abstract | Η προσχολική αγωγή αποτελεί μέρος της Γενικής Εκπαίδευσης και αφορά στο πρώτο στάδιο της ζωής του ανθρώπου, από τη γέννησή του ως την είσοδό του στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Καθοριστικό ρόλο για την επιλογή επιλογής του συγκεκριμένου θέματος ως Πτυχιακή Εργασία διαδραμάτισε το ειλικρινές και βαθύτερο ενδιαφέρον μου για όλους εκείνους τους παράγοντες που συμβάλλουν, επηρεάζουν και καθορίζουν την ομαλή και ήρεμη μετάβαση του νηπίου από το οικογενειακό στο βρεφονηπιακό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια της εξάμηνης πρακτικής μου σε παιδικό σταθμό του Νομoύ Ιωαννίνων διαπίστωσα ότι στην τρυφερή ηλικία των 0-6 ετών τα βρέφη και τα νήπια κάνουν τα πρώτα τους βήματα μακριά από το οικογενειακό περιβάλλον. Αυτή τη χρονική περίοδο της ζωής τους αναπτύσσουν κοινωνική επαφή με συνομηλίκους τους, διευρύνουν τις ικανότητες τους και δομούν το χαρακτήρα τους. Το επάγγελμα του βρεφονηπιοκόμου είναι ιδιαίτερα απαιτητικό και σύνθετο, καθώς προϋποθέτει την δυνατότητα εκδήλωσης τρυφερότητας προς τα νήπια και ταυτόχρονα απαιτεί πλήρη υπευθυνότητα και ακρίβεια από αυτόν που το ασκεί. Αποτέλεσμα των παραπάνω προσωπικών μου παρατηρήσεων ήταν το ενδιαφέρον μου και η αγάπη για τα μικρά παιδιά να μετατραπεί σε ανάγκη να γνωρίσω και να κατανοήσω την μεγάλη σημασία αυτής της μετάβασης, έτσι ώστε να συνεισφέρω με τον τρόπο μου όσο πιο εμπεριστατωμένα και δυναμικά μπορώ. Σε αυτήν την σημαντική διαδρομή και προσπάθεια, καταλυτική υπήρξε η καθημερινή, έντονη και παράλληλα δραστήρια συναναστροφή μου αφενός με τα μικρά παιδιά αφετέρου με συναδέλφους, οι οποίοι υπήρξαν κατατοπιστικοί και αποτελεσματικοί όσον αφορά στις ανάγκες των νηπίων. Καταυτόν τον τρόπο ήταν επόμενο να με απασχολήσει έντονα αυτό το καθοριστικό θέμα της μετάβασης , στην ευαίσθητη και τρυφερή βρεφική και νηπιακή ηλικία. Αξίζει να αναφερθεί ότι τα ερεθίσματα και τα οφέλη αυτής της ενασχόλησης ήταν πολλά, καθημερινά και αυταπόδεικτα στο εργασιακό μου περιβάλλον. Κύριο μέλημά μου λοιπόν, για την ολοκλήρωση της Πτυχιακής μου Εργασίας, υπήρξε η ικανότητα κατανόησης όλων των πτυχών της εύκολης και ομαλής μετάβασης και παράλληλα όλων των γνώσεων που θα μπορούσαν να μου προσφέρουν μέσα από αυτή τη διαδικασία. Καταλήγοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι η κινητήρια βασική δύναμη για τη συγκεκριμένη μελέτη, υπήρξε πάνω απ’ όλα η έντονη, αληθινή και βαθειά αγάπη μου για τα παιδιά, καθώς και η επιθυμία μου να προσφέρω ως παιδαγωγός στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη τους μετατρέποντας την αναγκαστική μετάβαση από το οικογενειακό περιβάλλον στο προσχολικό κέντρο, σε τρόπο ζωής. | el |
heal.advisorName | Στέργιου, Χρύσα | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 72 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License