Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπονές, Αριστείδηςel
dc.date.accessioned2018-11-19T12:18:32Z-
dc.date.available2018-11-19T12:18:32Z-
dc.date.issued2018-11-19-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9451-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑναγκαιότηταel
dc.subjectNecessityel
dc.subjectΠολυεθνικές εταιρείεςel
dc.subjectMultinational companiesel
dc.titleΗ αναγκαιότητα των ξένων γλωσσών σε πρώην ελληνικές και νυν πολυεθνικές εταιρείεςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1570el
heal.classificationΞένες γλώσσεςel
heal.classificationForeign languageel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:56:55Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-10-31-
heal.bibliographicCitationΜπονές, Α. ,2018. Η αναγκαιότητα των ξένων γλωσσών σε πρώην ελληνικές και νυν πολυεθνικές εταιρείες.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ παγκοσμιοποίηση της οικονομικής δραστηριότητας και η κλιμάκωση της οικονομικής κρίσης επηρεάζουν την επέκταση και τη συρρίκνωση των επιχειρήσεων, καθώς και τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων και των στρατηγικών διαχείρισης των γλωσσών. Οι εταιρείες αγωνίζονται να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να επιβιώσουν, έτσι καταφεύγουν σε μια σειρά γλωσσικών πολιτικών. Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με την αναγκαιότητα των ξένων γλωσσών σε πολυεθνικές εταιρείες που πλέον δεν είναι ελληνικές. Η γλώσσα θεωρείται ότι αποτελεί τον πυρήνα των διεθνών επιχειρήσεων. Ο ρόλος μιας κοινής εταιρικής γλώσσας δεν μπορεί να παραμεληθεί. Όταν χρησιμοποιείτε αυτή η κοινή γλώσσα, που συνήθως είναι τα αγγλικά στις διεθνείς επιχειρήσεις, υπάρχουν θετικές και αρνητικές επιπτώσεις. Η γλώσσα μπορεί να είναι ένα μέσο για την διευκόλυνση μιας επιχείρησης που έχει διεθνής επέκταση, αφού η χρήση της μπορεί να επιτρέψει την ανταλλαγή πληροφοριών και γνώσεων. Από την άλλη πλευρά, οι ροές επικοινωνίας μπορούν να παραμορφωθούν, να φιλτραριστούν ή να αποκλειστούν λόγω μη χρήσης αυτής.el
heal.advisorNameΧήτα, Ανναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages67-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons