Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεοδωράκη, Ευφροσύνηel
dc.date.accessioned2018-11-19T12:17:34Z-
dc.date.available2018-11-19T12:17:34Z-
dc.date.issued2018-11-19-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/9447-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο. Εργαλείο ανάπτυξης επιχείρησης.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1150el
heal.classificationΗλεκτρονικό εμπόριοel
heal.classificationE-commerceel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:56:44Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2013-05-11-
heal.bibliographicCitationΘεοδωράκη,Ε. ,2013.Ηλεκτρονικό εμπόριο. Εργαλείο ανάπτυξης επιχείρησης. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΤο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα βρίσκεται σε τροχιά ισχυρής ανάπτυξης. Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ιδιαίτερα αυξητική καθώς σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών το 2012, 1,9 εκατ. Έλληνες αγόρασαν online προϊόντα ή υπηρεσίες αξίας 2,9 δις ευρώ, ενώ έκαναν κατά μέσο όρο ετησίως 20 αγορές μέσω του διαδικτύου, συνολικής αξίας 1.600 ευρώ. Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα αποτελεί µια από τις μορφές ανάπτυξης της σύγχρονης επιχειρηματικότητας. Η επιχείρηση σήμερα τείνει να γίνεται πιο ανταγωνιστική όταν ανταποκρίνεται άμεσα στις επιθυμίες των πελατών και μπορεί να τους προσφέρει άμεσα οφέλη. Μέσω της παρούσας πτυχιακής εργασίας, επιχειρείται να δοθεί µια συνολική εικόνα του ηλεκτρονικού εµπορίου σήµερα, να παρουσιαστεί ο τρόπος λειτουργίας του, οι μορφές του, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του, όπως και βασικά στοιχεία για την δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται µία εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εµπόριο, την εξέλιξη του και τα χαρακτηριστικά του. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζονται οι µορφές του με κριτήριο την φύση των συναλλαγών. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται τα οφέλη και οι περιορισμοί του, τόσο προς τους καταναλωτές όσο και προς τις επιχειρήσεις. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ασφάλεια και στους κινδύνους των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται τρόποι ηλεκτρονικών πληρωμών. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται στοιχεία για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και τέλος στο έβδομο κεφάλαιο αναφέρονται βασικά στοιχεία για την εξέλιξη τα χαρακτηριστικά και την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.  el
heal.advisorNameΚάτσης, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages50-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons